Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 29. august 2013

" Püünsi" 14.08.13

Eile oli siis jälle selline päev, kus ma arvasin, et peaksin omale sõitmiseks taskurätiku ostma.
Tähendab see siis seda, et puhus üle 14m/ sek ja mul oli ilma purjetagi raskusi püsti püsimisega. Ega ma sellise "orkaaniga" merele muidugi ei roni kah.
See on siis sellel suvel kolmas kord, et olen lihtsalt kaldakaunistaja rollis.
Tegelikult ma ei hakanud isegi sellega vaeva nägema ja lootsin mõnele teisele, normaalsemale korrale.
No ei pidanudki kaua ootama!
Tänaseks olid eilsest tormist järgi ainult riismed, aga seda oli täpselt nii piisavalt palju, et saaks veidi  harjutada heina niitmist. Niitmine tuli päris ilusasti välja, kohe nii ilusasti, et närvid läksid lõpuks läbi ja juba tekkis ketserlik mõte, et ma ei tule enam siia surfama. Saad hoo üles ja mõned meetrid hiljem näed, kuidas vikati st uime taga lohiseb suur hulk erinevat laadi mereheinatooteid. Nende kokku korjamiseks tuli heal juhul kohapeal veidi aega lainega koos kõikuda ja halvemal juhul, pidi lihtsalt ennast laualt maha kerima ja heina käsitsi kokku korjama. Ütle siis veel, et närvid ei peaks läbi minema. Tuult ju oli ja glissata oleks saanud nii, mis mühiseb. Eks ma sain ka, aga seda siis, kui polnud vaja niitmisega tegeleda.
Info:
Koht: Püünsi
Tuul: 7m/sek
Varustus: 5,0m2/ 100l
Aeg:2h

Kommentaare ei ole: