Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 29. august 2013

"Suureranna surf Hiiumaal" 12.08.13

Jaanide ajal kirusin ja vandusin ma ennast maa põhja, et ei olnud piisavalt tark teadmaks, et Hiiumaal puhub alati. No eriti kindel võib olla puhumises siis, kui asjad on koju jäetud. Sellel külastuskorral ei hakanud ma isegi mitte mõtlema, kas võtta asjad kaasa või mitte. Lihtsalt võtsin ja ma ei pidanud seda kahetsema.
Esimesed kolm päeva muidugi ei puhunud, aga iga oksa liikumine tekitas närvilisi võbinaid ja proovisin nendest siis üle olla erinevat sorti ajaviitmise võimalustega.Õnneks neid jagus!
Ja siis see oodatud tuul tuli, sellel viimasel päeval, kui pidime hakkama praami peale minema. Õnneks oli mulle selleks käiguks jagatud tarkust kohe nii suurel hulgal, et panin praami bronni alles õhtuks.
Egas muud, kui kiire hommikukohv naha vahele ja suund Suureranna poole. Selle minu poolt eriti armastatud koha suunas.
Olime kl 12 kohal, esimestena, suur ja tühi meri vaid meie kahe päralt. No oli ju emsaspäev ja eks surfarid käivad kah vahel tööl.
Ja puhus, no nii räigelt, et polnud mõtet viiesega punnima minnagi.
Panin siis neljase kokku ja läksin vette. Alguses tundus kuidagi vähe olevat, aga olen ju ka kõik viimased sõidud uks lahti ringi ajanud, nii, et pole ime, et neljasega tekib tunne, et pole piisavalt suur. Ei hakanud vaeva nägema viiese rigamisega ja nautisin seda aega, mis merel oli. Uh, küll on ikka hea, kui mõlemas otsas saab lihtsalt jalad maha panna, ei ole vaja vaeva näha ei pöörete ega mingi muu asja arendamisega. No eks ma proovisin ennast siiski arendada ka, sest tingimused soosisid seda igati. Ja uhh, küll oli ikka üldse väga hea, sest tuul hakkas selliselt rajutama, et ma oma neljasega sõitsin kah uks pärani ja pidin lendu minema. Pean muidugi taas oma lauda kiitma, sest kui ma varasemalt olin päris probleemi ees, et ei suutnud lauda vette tagasi suruda, siis selle vette tagasi surumine käib kuidagi lihtsamalt ja lendu tõusmine ei käi enam nii kergelt. Ja nagu ma olen ka vist juba varem öelnud, siis ma klapin oma neljase purjega jälle kenasti ja pole vajadust kiruda, et puri on närviline ja ei ole mõnus. Ühesõnaga oli 3 h väga head surfi ja ma olin lõpuks ikka sigaväsind sellest kihutamisest ja väljaväänatud jalg andis kah tunda. Totter on ära minna, kui tuul puhuma jääb, aga ei suutnud mina ega Andrus sellel korral seda tuult surnuks sõita.
Info:
Koht: Suureranna
Tuul: 10-15m/sek
Varustus: 4,0m2/100l
Aeg: 3h


Kommentaare ei ole: