Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 2. juuni 2009

"Purje keerutamas" 01.06.09

Seekord on loo kangelaseks minu hea sõber Punamütsike.( Ma ta päris nime ei mainiks, sest muidu kogub liigselt kuulsust ja läheb veel uhkeks). Aga miks tema? Eks see tõttu, et mingi ime läbi suutis ta mu jäärapäisusest jagu saada ja mind 3m/sek puhuva tuulega vette meelitada. Aga ta põhjendas oma kuritegelikku käitumist sellega, et profid käivadki erinevaid pöördeid vaikse ilmaga harjutamas. No olger, lasin ennast ära rääkida ja rääkisin ära ka Stina. Ja nii me siis Püünsis kogunesime, et teha läbi purje keerutamise algkursus :). Kama kokku panemise ajal lendas irooniast pakatavaid naljateravusi ja eks tõmmati mindki haneks. No nimelt usun ma sinisilmselt kõike, mida oskajad surfarid surfi kohta räägivad. Päeva naelaks sai nali selle kohta, kuidas Punamütsike omab 190l lauda, millega suurtes lainetes weivida. No blond ikka olen :). Aga see selleks. Mina panin oma 4-se kokku ja selle käigus selgus ka tõde, miks ma normaalselt trapetsis sõidetud ei saa. Nimelt olid mu trapetsiotsad minu jaoks ulme pikad, no kohe selliselt, et oleksin vajanud eriti pikkade kätega inimest nendega sõitma. Järgmiseks korraks teen need parajaks, ise, oma väikeste kätega.
Mis siis vees toimus? Ma nimetan seda kõvaks tasakaalu harjutamiseks ja purje kangutamiseks. Lisaks sai nauditud hulgaliselt veevanni spa keskkonnas, sest ega see purje keerutamine nii lihtne olegi, eriti kui on tasakaalu probleemid. Tegelikult me muidugi avastasime õhtu lõpus, peale 2 tundi müttamist, et oli elu suur torm ja mul hakkas sellest pea ringi käima. No proovisin siis pauti teha uuel, minu jaoks kiiremal viisil ja lisaks gybe. See sõna on juba nii müstiline, et tegevust ennast pole mõtet kirjeldama hakatagi. Kuidagi tuli, aga valemist ma küll aru ei saanud.
Sain hoopis riielda Punamütsikeselt, et ma tahan asju omandada päevaga, milleks tegelikkuses kulub ei tea , kui kaua aega. Aga ma juba olen selline kangust täis, et kõik peab tulema kohe.
Ja mingil põhjusel on jube tähtis see perfektselt , tehniliselt õigesti omandada. Vot siis selliselt! Lõpuks sai purje sikutamisest tõsiselt küllalt ja kolisin oma kamaga kaldale tagasi. Panime asjad kokku ja siis tuli õhtu parim präänik. Selleks olid siis Punamütsikese ostetud viineripirukad ja limpa joogid, magustoiduks kommikud. No väike päikeseloojangu piknik. Ütle veel, et mees ei tea, kuidas naisterahvaid meelitada :). Igal juhul talle ja Stinale tänud super laheda seltskonna eest ja vetika sõda peame järgmine kord edasi!
Info:
Koht:Püünsi
Tuul: ca 3m/sek
Puri/laud: GM 4,0, SBKT 122L
Aeg: 2h

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tubli! Vaata ainult, et sa perfektsuse taotlemisega hambaid ei murra. Mõned asjad võtavad tõesti aastaid aega ja siis ei ole ka perfektsed.

Kerl ütles ...

Ah sa väike perfektsionist :P