Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 4. juuni 2009

"Tehtud!"

Kuna ma suure suuga, no muidu on mul see suhteliselt väike, lubasin, et teen oma trapetsiotsad ise parajaks, siis nüüd sai see tehtud. Selle käigus ilmnesid muidugi teatavad ebakõlad ja seda võiks lausa nimetada suhteliselt eluohtlikuks tegevuseks :). Lisaks võib juhtuda, et keset toimingut tuleb tahtmine ennast Kilplaste kogukonda lahterdada.
Tirisin suure hooga poomi laiali, et trapetsiotsad ära võtta. Selgus, et seda poleks vaja olnud, sest need on reguleeritavad ja saab ka ilma. No olger, edasi siis oli vaja need parajaks teha, sain hakkama. Selle käigus mõistsin, et võin ennast vigastada noaga ja panna ennast põlema. Et siis kuidas? Noaga susserdasin köie ümber olevat plastmassi või kummi või nimetage seda kuidas tahate, lõigata, peale seda kärsatasin lõigatud köit tikkudega ja tuli tahtis tukka hakata :). Igaks juhuks hoidsin läheduses rulli sidet ja vahukustuti, mine sa tea eks? Igal juhul sain ma need ilma suuremate kaotusteta parajaks. Pean mainima, et olin isegi võidus, sest sain omale 30cm tükeldatud köit. Kui kellegil on puudu, siis võin ära anda. On teised 5 ja 10 cm-te juppidena.
Aga mis siin ikka pikalt pajatada, ise tehtud, väga hästi tehtud!
Kui näete kedagi merel tihedalt katapulteerumas, siis teate, et ma harjutan nüüd parajaks tehtud trapetsiotstega :)

Kommentaare ei ole: