Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 11. detsember 2014

"Volum 3" 28.09.14

Eilne vahejuhtum ei tahtnud kuidagi meelest minna, aga surusin oma pahad emotsioonid maha ja siirdusin taas Püünsisse. Puhus ju ja ei saa lubada endale, et keegi oma ütlemistega merelt eemale peletab.
Ma muidugi ajasin täna veidi ka jonni, sest kui ma tavaliselt näen mõnda lohesurfarit enda poole liikumas, tulen eest ära, et tal oleks mugavam, siis nagu arvata võite, täna ma seda ei teinud. Ja ma kordasin endale, et vaatame, mis juhtuma hakkab. Võtsin ka omale suhtumise, et miks mina pean see loll olema, kes teed annab ja eest ära tuleb. Nemad ju teavad samuti sõidureegleid ja ohutusnõudeid, nii, et mis seal siis ikka.
Super mõnus sõidupäev oli. Viiese jaoks just paras edasi tagasi kihutamiseks. Ja seda ma seal hoolega tegin ka. Merel olles on see hea, et kõik kipub ununema ja sa oled oma väikeses mullis, milleks on su laud ja puri.
Ühesõnaga ma võtsin, mis võtta andis ja ma olin hirmus rõõmus.
Sain ka korra väiksemat lauda proovida. Sõber Marko lubas lahkelt. Eks tuleb hakata ringi vaatama ja endale ka üks pisem poiss kõrvale võtta.
No jah, mis ma siin ikka pikalt seletan, korda läinud päev, mille järel ma olin päris küpse.
Info:
Koht: Püünsi
Tuul: 8-10m/sek
Varustus: 100 l , 5 m2
Aeg: 2 h

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

On sul tuulemõõtja? Hindad silma v tunde järgi tuult?

Surfipiiga ütles ...

To anonüümne- ei oma tuulemõõtjat :). On tekkinud kogemus jälgides loodust, enda oskuseid jne. Nii, et käib silma ja tunde järgi :)