Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 28. august 2014

"Kes kannatab, see kaua surfab"18.08.14

Kuradima kaua ei olnud normaalselt puhunud ja kui puhub, siis ikka sellisel ajal, kui ma istun kontoris laua taga. Selleks nädalaks lubas pea igaks päevaks tuult ja mis oluline, õhtuteks ka. Jätsin juba Vormsilt tulles kõik kola autosse, et mitte hommikut alustada kolmandalt korruselt asjade vedamisega. Õhtul siis suund Laulasmaale, sest Püünsi on täitsa kaugel, arvestades neid tohutuid teetöid, mis linna on vallutanud.
Laulasmaale jõudes oli Andrus juba oma triibud lõpetanud ja kõik kaldal olijad kurtsid, et enam ei puhu. Mis mõttes ei puhu? Jälle tüng või? No õhk ikka liikus rohkem, kui viimasel korral, kui seal olin ja nii ma võtsin kõikide kiuste vastu otsuse, et ei, mina panen asjad kokku ja lähen proovin ja Te kõik, kes arvate, et ei puhu, istuge kaldal edasi.
Ega see suund just kõige parem ei olnud, aga sõitsin üle madaliku välja ja kohe oli selge, et tuul puhub ja täpselt nii palju, et sain täiega kaifida igat otsa, mida ma seal tegin. Jah, pöördeid ma suurt ei teinud, sest krdi rohi häkkis mu kiiruse täiesti maha ja ma olin sunnitud päris tihedalt seda tagant lahti harutama. Sellegi poolest sain ma kohe väga väga mõnusalt sõita.
Millest ma ei saa rääkimata jätta on see, et kui hakkasin esimest pauti tegema ja poomist kenasti kinni haarasin, et olla vastukaaluks purjele, siis see polnud mulle mitte mäletamist meelde sellise raskusega nagu ma arvasin seda olevat. Ühesõnaga ma tõmbasin selle sellise kergusega üle, et käisin täiega sisse. No jah, ma olin kõik viimased sõidud teinud poole raskema taglasega ja ma olin siiralt imestunud, et mu enda komplekt nii kergeks osutus. Täitsa naer tuli peale endal ka!
Pidin nüüd harjutama seda, et ma kogemata liiga palju jõudu ei kasutaks.
Peale poolteist tundi kestnud lõbu läksin kaldale, sest tuul hakkas nüüd tõesti vaibuma.
Väga super sõidupäev oli ja oli väärt kannatlikult ootamist!
Info:
Koht: Laulasmaa
Tuul: 7-8m/sek
Varustus: 100l+ 5,0m2
Aeg: 1,5h

Kommentaare ei ole: