Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 4. veebruar 2014

"Suusakelgu disco" 01.02.14

Enamus endast lugupidavaid talisurfajaid olid Topus võistlustules. Mina, kes ma võistlustest ei hooli, panustasin hoopis tükkis uue surfari koolitamisele, kuigi Kalev mind võistlustele tulema ärgitas. No seekord mind ära ei räägitud ja nii jäin Harkule surfiklubi Puri esindajaks. Ma pean siinkohal tänama südamest klubi omanikku, Kalev Allikveert, kes usaldas kogu oma varakambrite sisustuse minu hallata.
No täitsa uhke tunne on!
Koolituses oleva teooria osa viisin läbi õpilase enda kodus, peale mida läksime kohe proovima, kuidas purje ja kelgu abil asi teoks teha.
Mina ei tea, mis vägi see on, aga minu juurde satuvad kohe sellised erilised talendid. Õpilane Jana, kellele sai koolituse käigus näidatud, kuidas taglas kokku käib, pani selle tund hiljem järve ääres ise kokku. No natuke oli segadust mastijala ja purje omavahel kinnitamisega, aga selle oskust ei saa kelleltki kohe nõuda.
Lühike praktiline osa järvel ja surfamine võis alata. Tingimused ei olnud kõige kiiduväärsemad, sest lund oli päris palju juurde sadanud ja tuul oli veidi puhanguline. Kelk vajus vahel lume sisse ja ei liikunud edasi. Meie surfitunnid möödusid nagu discol, alguses ei saa vedama ja pärast pidama. Eks mõjutas seda ka tuul, mis ühel hetkel kangesti kõvasti puhuma hakkas. Sõidurõõmu lõpetas füüsiline võimekus, mis lõpuks üles ütles, sest neid viimaseid triipe, peale mida pidime kohe ära minema, oli küll ja veel. Mina lõpetasin kõhuli trapetsis purje peal, jalad vastu suusakandi äärt. Krdima valus oli. Tuleb taas tõdeda, et jäta sõit ikka siis pooleli, kui asjad veel kontrolli all. Aga kuidas Sa lõpetad ära millegi tegemise, mis on lihtsalt maailma parim? Ei, ei tule kõne allagi!
Jana kiituseks peab ütlema, et tehnilist taipu on tal väga palju, saamaks aru, kust tuul puhub ja kuhu sõita saab, mis moodi purje hoida ja kuidas pidama saada. Igati väga ja väga tubli algaja.
Muuseas, varustuse pani ta peale surfipäeva ise kokku ja kõige toredam oli see, et ta avaldas soovi tulla ka edaspidi. See edaspidine tähendas juba järgmist päeva!
Mina olin igati rahul ja hea tunne on, kui saad juurde uusi surfisõpru, kellega oma tundeid ja emotsioone jagada.
Info:
Koht: Harku järv
Tuul: kuni 7m/sek
Varustus: Suusa võistluskelk, puri 5,0m2
Aeg: 2h
Pildimaterjali leiad siit- https://plus.google.com/.../albums/5975796185137646193

Kommentaare ei ole: