Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 10. juuli 2012

"Tik- tak, tik- tak" 09.07.12

Tik- tak, tik- tak...Kui Krista mere äärde jõudis, oli Arno koos tuulega ära läinud. Jah, riietumise ja rigamise ajal veel tegelikult puhus, kohe selliselt, et helistasin Tuulile, et talt taas tema lauda küsida. Aga vette jõudmise ajaks puhus täpselt nii palju, et üle põlve veest purjega koos lauale astuda ei suutnud. Täitsa huvitab, et palju see taglas siis kaalub, et ma ei jaksa seda üles surudes samal ajal oma põlvedest kõrgemale astuda. Või see ongi selline absurdne manööver, sest tegelikkuses ei saagi ju astuda ilma toeta põlvedest kõrgemale. Või saab?
Ma meenutan nüüd alati beachstarti tehes seda pilti, mida ma RYA raamatust nägin ja see on nii mõnedki korrad aidanud mul paremini lauda tasakaalus hoida ja on andnud teadmise, et pole vaja karta purje endast eemale lükkamist. Aga jah, no see nägemus asjast ei aita, kui tuult ikka grammigi pole.
Nii siis ma otsustasin kasutada oma head sõpra ülestõmbamiseotsa, lootes, et natike ehk ikka saab harjutada.
Sai küll tõesti, seda va tiksumist. Päris huvitav oli seda teha 110 liitrisel laual, mis nagu kannab, aga pole nii stabiilne, kui mu enda oma. Seega ma siis jõudsin taaskord järeldusele, et kui ma kunagi Aegna maratonile lähen, siis ma pean seda ikka enda lauaga tegema ja, et müüki ei saa panna, kuigi mulle tundub, et soovijaid sellele oleks.
Mõned tackid ja mõned gybed ja mõned clewfirst positsioonis triibud ja natike koha peal seismise tasakaalu harjutusi ja siis lõpetasin selle komejandi. Ei saa tegeleda spordialaga lõppmatus vaikuses, kui see nõuab tuule olemasolu.
Siiski on kõige parem selle asja juures see, et kui ma Laulasmaale sõites möödusin Türisalu pangal olevatest inimestest, kes seal oma autode kõrval seisid, istusid, erinevat laadi märjukesed peos, merele vaadates, siis valdas mind meeletult hea tunne teadmisest, et mina ei pea seal niimoodi aega veetma, merele vaadates, vaid ma saan olla ise üks osa sellest merest oma surfiasjadest kallimatega. Jah, see on lihtsalt parim tunne!
Info:
Koht: Laulasmaa
Tuul:0-3m
Varustus: 110l/ 122l, 5,0m2
Aeg: 1 h

Kommentaare ei ole: