Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

pühapäev, 26. aprill 2009

"Kaua veel.."

Oeh... ma tahaksin siin juba maha karjuda, et mul on ka hooaeg avatud, aga kuidagi ei tule seda vajalikku lauset üle huulte ja kus ta saabki tulla, kui 3 nädalat bronhiidihaigena voodis tablettidega kõhtu täitsin... Kurjam, nii kadedaks teeb teiste blogide lugemine, no nende, kes kõik säravad, sest hooaeg on avatud.
Tegelikult on see täiesti talumatu olukord...
Siiski on see surfist vaba aeg andnud mulle aega tegeleda eesmärkide seadmisega selleks hooajaks.
Mida ma siis endalt ootan - väiksematest alustades, siis esmalt oleks tore, kui minu sugune kohutav külmavares saaks sellel aastal vette varem, kui eelmisel aastal. Siis loomulikult tahan lihvida oma trapetsis sõitu, et ma ei peaks käte abil glissama, sest see on päris väsitav ja võtab veerand mõnust. Ja lisaks on aeg suuta surfata mõlemad jalad aasades..
Kõige olulisemaks pean muidugi veestardi selgeks saamist! No edu mulle, kes ma ei taha vabatahtlikult vees viibida :)!
Kui rääkida nakkushaiguse levitamisest, siis loodan see hooaeg õpetada surfama vähemalt 3 sõpra...
Ma tahan vette, ma tahan vette, õigem küll siis lauaga vee peale :).....


2 kommentaari:

Kädy ütles ...

Sellised mega soojad ilmad peaks vett kiirelt soojendama... nii et pole enam kaugel sinu surfihooaeg! :)

Surfipiiga ütles ...

Oo jaa... hiljemalt 9-s mai olen ma oma kullakestega vee peal :)..hea mees, kes lubabki, hea, et mina mees pole :)......