Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 9. detsember 2008

"Kollased päikesed" ehk 2008 aasta surfihooaja lõpetamine 06.12.08


Ma armastan seda surfiseltskonda ja kõike, mis sellega kaasas käib.
Peab ütlema, et peale selle, et korraldajad surfata oskavad, oskavad nad ka väga häid pidusid organiseerida. Seekordne kollaste pidu Maratis oli järjekordseks heaks näiteks.
Kui on pidu, siis tuleb sellest võtta kõik võimalik.
Kollane kleit selga, sõbrad kaasa ja pidu võib alata. Eelmisel aastal ei teadnud ma eriti kedagi. Nüüd tunnen paljusid ja nägupidi olen ilmselt enamusi mere ääres kohanud...
Aga pidu, kui selline...Nagu ikka, voolas ohtralt rummi koolaga, mina ise olin küll tequila usku, õnnesoovid ja autasustamine meie parimatele ja otseloomulikult tants varavalgeni...
Õnneks olid lavalauad tugevast materjalist ja kandsid tantsijaid peo lõpuni :)...
..lahe, kui inimesed oskavad elust rõõmu tunda...
...mu enda käsi tuletab siiani meelde, kui tore ja ülevoolav võib olla üks üritus ja sõpradega kohtumine, lausa selliselt, et see jalust rabab ja poolenisti põrandal või krohvitud seinapinnal lõpeb...
...koju laekusin alles järgmisel päeval kl 14, pikk pidu oli....
http://www.purjelaualiit.ee/galerii/EPL-hooajalopetamine-2008Marat/
http://picasaweb.google.com/marko.nyyd/Surf2008THEEND#
http://www.surfoto.eu/index.php?album=surf%2Fsurfihooaja-lopupidu-6-12-2008
SUUR TÄNU KORRALDAJATELE ja hoidke lipp või sidrunid sama kõrgel ka edaspidi!!!

Photos by Marko Nüüd ja Indrek Ahun

Kommentaare ei ole: