Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 24. juuli 2008

"Mõttetud ostuotsused" 14.06.08

"Harjutamine teeb meistriks!"
Pean ütlema, et tuult väga ei olnudki, rohkem nagu soov minna mere äärde, panna asjad kokku ja vette, isegi kui sõita ei saa.
Et ma olin endiselt rigamisel absoluutne koba ja see mastijala ja purje vaheliste nööride rägastik mitte loogiline tundus, siis pidin leidma kellegi, kes kaasa tuleks.
Õnneks leidsin ühe sõbra, kes viitsis tulla vaatama ja abistas nii, kuidas oskas.
Pean mainima, et olin Püünsis ainuke surfar, aga see ei heidutanud mind, sest kui kohale tuldud, siis peab ka vette minema.
Pean vajalikuks kirjutada ka sellest, kuidas algajad oma varustust ostes igast jama kokku ostavad, mõeldes, et nendest asjadest abi on.
Mina suutsin soetada endale kardaanipehmenduse/kaitse. No arvasin, et sellest abi on. Teine tobe ost seisab mul peale esimese korra kasutamist kuskil kasti nurgas. Selleks oli purjepinguti, selline vändaga. No maksis teine miski 600 eeku, aga tolku ei miskit. Kui keegi tahab seda endale, siis annan tasuta ära ja soovitan kõikidel, kes arvavad, et nad ei suuda purje peale tõmmata, osta endale, kas siis pingutiga mastijalg, ma ei teagi, kuidas seda nimetatakse või siis kasutada kaigast või mida iganes muud. See riistapuu ei võimalda igal juhul purje rigada.
Naised muidugi võivad alati paluda abi sõbralikelt surfipoistelt, keegi ikka appi tuleb :)!
Ma ise kasutan seda muuseas suht tihedalt, no kui jõudu napib.
Aga , et kuidas ma aru sain, et kardaanikaitse on täitsa mõttetu asi?
No iga kord, kui asusin pööret tegema, tundus, et ei püsi laua peal ja kõigub teine koledal kombel, sest ega ma seda ju veel hoo pealt tee ja puri kipub ikka vette kukkuma. Mõtlesin, mis mõtlesin, aga võtsin igaks juhuks selle katte ära ja juba järgmise pöördega sain aru, et konks oli selles, et ma ei saanud panna oma jalgu nii laua keskele, kui vaja oleks olnud. Seega siis seisab see esimene mõttetu ost mul samuti kuskil.
Kui tulla jalaaasade juurde, siis mind kui algajat segasid need nii hullusti, et otsustasin seniks, kuni ma veel sõita ei oska, esimesed lihtsalt maha kruvida. Liikumisruum muutus kohe vabamaks ja sõita oli samuti mugavam.
Igal juhul ma sellel päeval seal kokku 2 tundi seilasin, ise hirmus rahulolev.
Info:
Koht: Püünsi
Aeg: ca 2 tundi
Oma kama

Kommentaare ei ole: