Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 5. september 2013

"Harjutused sabale" 19.08.13

Kui väga ei puhu, aga natuke ikka, siis leian ennast ikka sellel suvel Püünsist. Käin seal koos oma õpilastega harjutamas. Eks õppejõud peab ise veidi ees arenema, et siis teistele miskit õpetada oleks. :)
Tänane õhtu kuulus jälle non-planing carve gybele ja fast tackile. Seda siis seekord viiese purjega harjutades, et asi käes liigselt mugavaks ei läheks. Lisaks tegin ka clew first beachstarti ja proovisin clew first seilamist. No eks ikka kõike selleks, et purje keerutamine paremini käppa saada.
Üks õpilastest soetas just täna endale 7,2m2-se RRD Evolutioni purje ja no käsi sügeles seda proovima. Olin arvamusel, et ega ma sellega sõidetud saa, et on teine hirmus raske. Aga võta näpust! 7,2 m2-ne puri ja 180 l laud olid koheselt glissis. Tacki sain ka tehtud, ilma, et oleksin sisse kukkunud. Ja mis kõige tähelepanuväärsem on, see taglas oli imekerge käsitleda. Tegu oli nii kerge komplektiga( sisaldas lisaks 80% masti), et ma praktiliselt armusin selle suure purje võludesse. Igal juhul pean seda veel oma 100 l  lauaga proovima ja siis mine tea, ehk hakkan kah ikkagi ükskord formulat sõitma. Siiani ma ainult unistasin selle võimalikkusest ja pidasin väikeseid, kergkaalus naisi geeniusteks, kes selliste toa suuruste purjedega merel käivad. Igal juhul andis see mulle tublisti julgust juurde, vaatamaks omale suuremat taglast.
Naljakas oli selle proovimise juures muidugi tõsisasi, et sõitja oli pea kahe meetrine mees ja tema õlakõrgus oli ikka minu pea nupu juures, mis tähendas, et ma rippusin poomi küljes nagu pesu nööri peal. Ei viitsinud seda õigele kõrgusele ka panna ja nii ma siis seal endale naljanumbrit tegin. Teistele tegi muidugi ka nalja, sest ma olin nagu päkapikk selle suure purje taustal.
Aga kes see ikka nalja teeb, kui ise ei tee. Tore ja vahva sõiduõhtu oli ja me kõik jäime sellega väga rahule.
Info:
Koht:Püünsi
Tuul: 5-7m/sek
Varustus: 5,0m2/ 100 l
Aeg:2,5h

Kommentaare ei ole: