Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

reede, 12. juuli 2013

" Mitu korda samasse ämbrisse" 07.07.13

Peale eilset pöördes päeva tahtsin ma kohe jälle uuesti tunda seda, mida tundsin. Plaanisin, et teen Püünsi õhtu. No siis jälle tundus, et tuul vajub ära ja pole mõtet nii kaugele rühkida.
Ja kuna kaks tarkurit arvasid, et selle suunaga pole seal nagu nii hea, siis otsustasin minna Kakumäele.
Mnjah, kui üks päev suudan teha absoluutselt väga häid otsuseid, siis teine päev seevastu võib osutuda tõeliseks luhtumiseks.
Ma ju sisimas teadsin, et Kakumäe ei ole mõistlik valik, sest seal on laine, selline rõve, mis mulle vastukarva kohe hirmsasti.
Aga taas kord, kui on tuldud, siis tuleb vette minna proovima.
Ütleme nii, et suund oli parem, kui siis, kui käisin Erna retkel, aga ikkagi mitte see päris hea ja no see laine, see ikka võttis hoogu kõvasti maha.
Jah, sain glissata küll ja ühelt lainelt teisele plärtsatada, aga see oli rohkem selline võitlus endast tugevamate jõududega, kus ma kohe mitte ei suutnud peale jääda.
Ja eks ma olin tegelikult vihane ka, et ise teisi kuulates oma päeva lasin tuksi keerata.
Rohkem ma ausõna samasse laine ämbrisse ei astu ja mõtlen hoolega läbi, kuhu ma sõitma lähen.
Seal on muidu ju väga mõnus, mitte ainsamat kivi ja suurepärane liivapõhi, aga vot, kuue seitsme meetriga viskab juba lainerulli, millega tuleb hakata võitlust pidama.
Võimalik, et ma naudiksin olukorda, kui ma seal hakkama saaksin, aga hetkel ma ei saa ja vannun kogu kupatusele alla. Andke mulle siledat vett või siis vähemalt üks korralik kartulipõld!
Info:
Koht: Kakumäe
Tuul: 6-7m
Varustus: Gaastra Pilot 5,0 ja RRD 100L
Aeg: 1,5h

Kommentaare ei ole: