Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

esmaspäev, 23. juuli 2012

"Kui on tuju hea, siis..." 20.07.12

"Kui on tuju hea, siis käsi kokku löö, kui on tuju hea, siis käsi kokku löö...". See lause saab nüüd uue kuue-
"Kui on tuju hea, siis sõbrad kokku too" ja edasi jätkates võiks öelda, et õpeta surfama ja edaspidi ei pea enam muretsema, et unustad surfihooajaks inimesed enda ümber.
Nii sai siis tegelikkuses juba järjekorras viies ja kuues sõber samuti lauale asetatud ja on lootust, et mul on sõprade näol edaspidi alati rannas kaaslased olemas, mitte, et ma sinna üldse enam üksinda satuksin.
Tegevuskoht on siis endiselt Laulasmaa.
Täna puhus mõnusalt, võiks öelda, et kui poleks olnud koolitust, oleksin saanud ise sõita. Aga jah, tegelikult oli aega isegi selle jaoks ja kui kohe päris täpselt rääkida, siis sain ma isegi glissata, kui koolitus läbi oli ja ma vette sain.
Ja täna oli veel erakordselt tore päev selles osas, et ma sain taas sõita sõber Urmase lauaga.
Ta nimelt omab Mistral Syncrot 116 l ja see on olnud siiani parim, mis mu all on olnud. Ma pean nüüd südametut plaani see laud talt kuidagi endale saada, aga tundub, et see on ka talle endale väga hea sõita, nii, et ma pean veel kaua kaua tegema selgitustööd selle nimel, et tõestada, et see sobib mulle ikka paremini, kui talle endale.
Miks see laud siis nii hea tundub?
Eks ikka selle pärast, et see astub kergelt minema, on piisavalt suur, et ma saaksin sellelt vajadusel purje veest kätte ja ma saan selle peal ka oma seni harjutatud asju praktiseerida ilma, et ma hullult rassiksin ja vaeva näeksin.Ja nagu öeldakse, siis tunne on õige ja see lihtsalt sobib!
Jah, mõnus on vahelduseks õppimisele ka glissata!
Info:
Koht: Laulasmaa
Tuul: 6-7m
Varustus: Mistral Syncro 116 l + 5,0m2
Aeg: 1,5h

Kommentaare ei ole: