Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

kolmapäev, 13. juuni 2012

"Balleti tund" 10.06.12

Tunne on, nagu läheksin esimest korda kohtingule. Tegelikult läksin ju kõigest jälle Laulasmaale, et alustada tacki õpinguid. Aga nii suur soov oli RYA piiblist loetud asju ise proovida, et ärevus oli laes.
Päike paistis ja ilm soosis igati balleti tunni tegemist. Olin isegi arvamusel, et ma harjutan ainult kaldal ja ei lähegi vette.
Panin oma kama kokku ja tants liival võis alata. Kristjan näitas ette, kuidas astuda, kuhu astuda, millal ja kuidas vahetada käsi poomil. Jah, tema tehnika vastas suures osas sellele, millest olin lugenud ja pilte vaadanud.
Nüüd siis oli minu kord proovida! Peab ütlema, et sellel ajal, kui Kristjan tegi 3 sammu, sain mina tehtud ühe, sest ma tegin neid erilisi samme, mida nimetatakse shiftinguks, üli aeglaselt ja suure püüdlikkusega, et tehnika kohe ikka õige saaks, sest hiljem on musklimälu raske parandada.
Nii ma siis astusin seal masti ette ja proovisin olla selles õiges asendis. Ma ei teagi, kui palju ma seal edasi tagasi astusin või mitu kilomeetrit läbisin, aga lõpuks ma tundsin, et olen vist küllalt seda siin kaldal harrastanud ja lähen ikkagi vette ka proovima, sest teatavasti käitub laud vees ikka hoopis teisiti, kui maa peal.
Panin siis omale ürbi ümber, sest minu jaoks on Eesti vees bikiinides olemine liialt külm ja hakkasin asjadega vette minema. Kristjan hõikas mind tagasi ja ütles, et ole nüüd "hea mees" ja võta ikka suur laud. No mis mul saab olla laevnikuks olemise vastu ja nii sain enda käsutusse 122 l asemel 192 l Goya.
Appi, milline võrratu tantsuplats! Astu kuhu tahad, ei mingit kõikumist, ei ümber minekut, veel vähem ohtu vette kukkuda! Taas sain aru, kui õige on ütlemine, et alusta ja õpi õige varustusega.
Mu varustus polnud muidugi 100% õige, sest 5m2 puri pole just minu suguse tillukese inimese jaoks kõige parem keerutamise vahend, aga ma siiski harjutasin sellega, kuigi jah, peab tõdema, et käed olid lõpuks ikka päris väsinud ja minu meelest varvasteni välja veninud.
Naljakas oli sellise praamiga sõita, aga ka hea ja turvaline ja nii ma siis seal harjutasin- vaata ette, kuhu Sa minna tahad, esimene jalg masti ette, raskus esimesele jalale, shifting ja astumine teisele poole lauda samal ajal käed poomil liikumas ja purje poolt vahetades.
Jah, ma olin endaga rahul, sest mul ei läinud silme eest raamatust nähtud pilt õigest positsioonist ja mulle tundus, et ma saan ka sellega hakkama. Vaja on vaid palju palju harjutada!
Igal juhul olen ma oma teisest surfipäevast sellel hooajal, väga vaimustuses ja täis tohutut indu jätkama alustatut!
Pilte mõnusast surfipäevast näeb järgmiselt lingilt- https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150883430457684.411344.271677312683&type=3

Info:
Koht: Laulasmaa
Tuul: 4-6m/sek
Varustus: Gaastra Pilot 5,0, 192l Goya
Aeg: 2,5 h

Kommentaare ei ole: