Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

kolmapäev, 21. juuli 2010

"Tuulevaikuse kirjavahetus"

Vahel sisustab mu päevi Margit oma merele kippumise juttudega. Et need mind suuresti lõbustavad, siis otsustasin mõned head katkendid ka siia üles märkida.


Margit Saarna Sent: Thursday, July 08, 2010 2:49 PM
kukuuu , homme tõuseb tuul ?? Ma nagu kuulsin raadiost kuni 12 m/Sek vaata palun

Krista Karik Sent: Võimalik, aga sõidan homme peale tööd ära ida virusse L

Margit Saarna Sent: hea küll onjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuL(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Krista Karik Sent: No mina vaatasin wg-st et seal pole tuule haisugi

Margit Saarna Sent: Uhhhhhhh palju kergem hakkas ;)

Krista Karik Sent: Eksole

Margit Saarna Sent: No muidugi ,kui Sind ei ole ka , mis ma siis teen kui tuul tõuseb ??? AHHHHH??? ;) kaua sa seal Idas oled?

Krista Karik Sent: Liigun trajektooril – Väike Maarja –Jõhvi – Aa rand – Jõhvi – Käsmu – Tallinn

Margit SaarnaSent: Ja Tallinnas tagsi mis kuupäeval siis ? ;)

Krista Karik Sent: Pühap õhtuks

Margit Saarna Sent: Ok, vaatame siis mis esmaspäev meile kaasa toob ;)

Krista Karik Sent: JustKuigi prognoosi kohaselt on 0

Margit Saarna Sent: Ma olen Sinu sõber ka !!!!!!!!

Krista Karik Sent: Hahahaaaa, arva ära , kellel närvid nii läbi on, et ta varsti lihtsalt asjadega randa läheb, isegi kui tuult pole

Margit Saarna Sent: Hahahahhhhhaaaaaa ja arva kes selle närvitsejaga kaasa läheb ;)

Krista KarikSent: Hea mutt , siis ma teen risti seina peale

Margit Saarna Sent: Friday, July 09, 2010 8:14
Hea mutt oled ise , ise läheb ära kui tuul tõuseb ... head matka teile ;)

Krista Karik Sent: Ja veel kord lisan, tuult ei ole ega tule irwww…

Margit Saarna Sent: Jaa tuleb rannikul täna õhtul 12 m/sek

Krista Karik Sent: Ma ei tea mis kohti sa vaatad, aga wg ei näita midagi

Margit Saarna Sent: ma ei vaatagi vaid kuulan raadiot ;)

Margit Saarna Sent: vaata kuidas puhub, meil siin lipud SIRGED ;))

Krista Karik Sent: Kle nii nad räägivad aga kahjuks pean täna ära minema, endal ka hirmus kahju

Margit Saarna Sent: Jaaa jaahhh , teen Sulle ka Suure risti nüüd VÕI!!!!

Krista Karik Sent: Sa saad siis risti teha, kui ilma minuta nüüd mere äärde lähed

Margit Saarna Sent: Kuule ära LAIIIIIAAAA

Krista Karik Sent: Ausalt öeldes on mul närvid läbi, sest ma tahaks vette ja krt tuul on jah, püünsi näitab 8,5 ja pirta 7. Rasik raisk raisk….täitsa pael kuidas ma ei taha mitte kuskile mujale minna Sama siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Margit Saarna Sent: Tuesday, July 13, 2010 8:02 AMTo:
Sauki , Kas tuult ei ole homme näha? ;)

Krista Karik Sent: Hetkeseis reede ja esmasp, aga see muutub tundidega mu meelest

Margit Saarna Sent: Ok, siis vaatame reedel, neljapäeval olen Õllekal klientidega ;) reedel olen valmis vees möllama ;) . Millal te Hiiumaale lähete? ;)

Krista Karik Sent: Sau, me plaanime minna reedel hiidu, aga kui puhub normaalselt, siis läheme laup hommikul. Et hetkel sõltub minek tuulest

Margit Saarna Sent: Ok, hoia mind siis kursis. Kui reedel puhub , kuhu te sõitma tahate minna?

Krista Karik Sent: Püünsisse, kui tuulesuund samaks jääb

Margit Saarna Sent: Kui te kutsute mind ikka

Krista Karik Sent: Ei, me ei kutsu sind enam, irw, sa pead nüüd ise aktiivsust üles näitama ja kaasa tulema ihiiiiii

Margit Saarna Sent: Kuuulleeeeee , kas ma olen viimased 2 nädalat vähe veel KIUNUNUD, et tahaks vee peale ja et miks Sa ei suuda normaalset tuult meile vaadata !!!!!!

Krista Karik Sent:HAHAHAAAAAA……… oki, kui sa rivis oled, siis saad andeks

Margit Saarna Sent: Ma olen juba praegu.... igal hommikul vahin välja nagu segane , et äkkkkkiiiii nüüd .. ma nii tahaks. Praegu ei pea ju isegi mitte kalipsot selga panema. Mul see surfisärk , mäletad mille Dahabist ostime ja surfipüksid ... mölla ainult, vesi on ju mega soe ;)

Kommentaare ei ole: