Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

kolmapäev, 17. juuni 2009

"Haige värk" 14.06.09

Nädal aega vaevusi ja siis prognoos, jess pühapäeval peaks puhuma. Nädalavahetusel olin suutnud omale uued surfisõbrad sebida ja nemad kutsusid Topusse müttama. No kuna ma olen hetkel absoluutselt töövabal reziimil( ei vallandatud, lihtsalt puhkan), siis otsustasin, et otse loomulikult võtan pakkumise vastu. Pühapäeval sai siis kl 12 kogunetud ja Topu poole teele asutud. Minu jaoks tundmatu maailm, olen seal vaid korra laagris olnud. Lookas puud tundusid lootusrikkad. Kohale jõudnuna sai kama kiirelt kokku pandud ja siis sain ma oma esimese surfitünni. Kohe nii valusa, et tegi haiget. Nimelt puhus seal tuul 16m /sek ja puhangud 20m/sek ja minul on vaid 4m2-ne puri. Sajatasin kõik maapõhja ja istusin 3 tundi autos, mõeldes sellest, kuidas on võimalik, et kui ei puhu, siis ei puhu üldse ja kui puhub, siis selliselt, et mul pole millegiga vee peale minna. Sick, ma ütlen...Polnud võimalik isegi rannas lihtsalt ilus olla, sest Tuuletaadil oli kuri plaan mind ennast lendu viia... Haige värk ausalt!!!

Kommentaare ei ole: