Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

reede, 25. juuli 2008

"Katapuldi kuningannaks" 23.07.08

Ikka Püünsi, tundub, et teisi surfikohti nagu polekski olemas enam...
Mida siis tänasest? Tuult suht vähe, kuid kuna ma väga äss ei ole, siis pole see ka suur probleem.
No pean muidugi ütlema, et peale esmaspäevast esmakordset glissi, ei kujuta ettegi, et peaksin niisama vee peal seisma :). No mida tuusiku juttu? 5m2-ne kokku ja vette.
Algab sõit väikse tiksumisega, aga mida aeg edasi, seda mõnusamaks läheb tuul ja lõpuks olen oma viiesega väga rahul.Tuleb ka gliss ära, kohe kõik otsad ja mu jalg on esimeses aasas, juhuuu... Mingil põhjusel on mul viiesega raskem lauda juhtida ja asendit leida...Kuidagi saan läbi häda sõidetud.. Tänase päeva pärl on aga see, et nüüd olen küll absoluutselt surfar, sest panin oma elu esimese katapuldi, krt haiget sain, aga igal juhul karjusin kõva häälega Margitile, juhuuu, ma panin oma elu esimese katapuldi ja oi ma olin rõõmus....nüüd siis on see ka tehtud ja tunne teada, mis juhtub ja kuidas hoog tirib purje otsa poole...No katapuldi rõõmu sain tunda veel mõned korrad...Mul veab, et ma nii kerge olen, sest vastasel korral oleks mu purjel härja suurune auk, sest ma ikka suure laksuga sinna sisse lendasin... no mitte, et mina häürja suurune oleksin....
No see selleks, igal juhul müttasime Margitiga 2,5 tundi ühtejutti....Aeg kaob seal vees hirmus kiiresti ja kõikidel õhtutel oleme miski peale 9-t alles välja saanud...
Info:
Koht: Püünsi
Tuul: ca 6-7m/sek
Aeg: 2,5h
Puri: Gaastra Pilot 5,0
Laud: ikka endiselt enda oma

Kommentaare ei ole: