Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

esmaspäev, 8. juuli 2013

" Uue kama proovipäev" 28.06.13

Polegi midagi väga kirjutada. Panin asjad kokku ja läksin proovima, mida uus laud endast kujutab.
Tuult oli imevähe, aga sellest piisas, et aru saada, et see laud õnneks kannab. Ma ei tea, miks ma üldse teisel arvamusel olin? Siiski on ta nii palju väiksem, et mugavustsoonist tuleb väljuda.
Ega ma ei viitsinudki väga tuuletus olus niisama seista, sest teatavasti on purjele toeks olemine tunduvalt raskem, kui puri sulle toeks on. Ja kohe päris esimesel korral ei hakanud enese edasiarenemist kah tegema. Siiski proovisin ära, kuidas on tacki teha. Jah, tuleb ennast kiiremini liigutada ja seista vähe rohkem masti lähedal, kui ma harjunud olin, aga kõik muu tundub suht sama olevat. Jah, jalgade tööd nõuab, aga seda ma juba teadsin! Ei ole hullu midagi!
Info:
Koht: Kakumäe
Tuul: kuni 3m/ sek
Varustus: Gaastra Pilot 5,0m2, RRD 110 Firemove
Aeg: 30minutit

Kommentaare ei ole: