Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 24. juuli 2008

"Purjelaua ristimine" 07.06.08

Legend räägib, et aegade algusest alates ei tohiks ühtegi alust ilma ristimata vette lasta. See ei too õnne ei alusele ega omanikule. Nii sai hakatud uurima, kuidas surfilaua ristimist läbi viiakse ja milliseid nimesid pannakse. Sellest kujunes välja lõpuks suur surfichati nali, mille tõttu lisaks ristimisele, ka ise tuntust kogusin. See ei olnud muidugi eesmärk :). Et saaksite aimu, millest jutt käib, siis kopin siia surfiwikisse hülgemöla alla üles pandud vestluse, mille käigus tegelikult ei jõutudki eriti kuskile, aga niisama nalja peab ka saama.


'surfipiiga: Veidi teist teemat - mil viisil ristitakse purjelaudu, et kui auto kallatakse shampusega üle, siis laud rummiga või? Nii sama ei tahaks alust vette lasta..
'Hardcore EST124: surfipiiga, mina ristisin oma Gaastra Vapori rummiga ja panin talle ilusa naisenime - Jenna :)
'Jens: Aluse ristimise kohta on väga palju legende ja soovitusi. Paar mida mina tean purjekate maailmast, kasutasime just ühe laua ristimisel ka: jooki valatakse esimesena mastijalale (masti taha), siis vanale, ja alles siis teised asjaosalised. Ristida ei või omanik/kapten, vaid seda peab tegema "ristivanem", kes siis esitab alusele omad head soovid. Soovitatavalt naisenimi, kui kolm silpi, siis veel parem. Mida rohkem E-tähti nimes, seda parem. Detailid pole tähtsad, peamine et alus saab veestatud heas tahtes ja heale peremehele/naisele. (surfi puhul vana ütlus naiste kohta laevas ei kehti kuna samal ajal pole laual mehi :-)
'orm: to surfipiiga: Millal sul ristimine plaanis, paneks kalendrisse kirja.
'surfipiiga: To Orm - millal sul kalendris vaba koht on? Ma saan aru, et sinu näol on mu laual 1 "ristivanem " olemas.Kuna vanemaid peaks teadupärast 2 olema(kas peab ikka?), siis ilmselt tuleb keegi veel leida. :)..Lisaks siis ma korraldan lauale nime paneku võistluse, parimale nime pakkujale liiter rummi :) koola ostab ise.:)..ehh kas siin on ikka nali lubatud või olen ma väljunud hea tava piiridest?
'Jens: to surfipiiga: ristivanemaks piisab ikka üks, soovitatavalt naisterahvas. Nimede poole pealt, kui järgida erinevaid soovitusi (3 silpi jne), siis pea kõikidele reeglitele vastab "Helene"
'surfipiiga: to Jens - miks just ristivanemaks naisterahavas? Ma võtaks ikka meesterahva :)tundub turvalisem :)
'orm: to surfipiiga: Kalender näitab, et olen Laupäeval Pärnus Bacardi Fun-l. Lisaks on see suurepärane koht kus sinu laua ristimist teha. Palju toredaid inimesi koos. sellest võiks kujuneda lausa tradistioon, et fun-i etappidel toimub ka uute laudade ristimine... Seega 7.juuni 2008 kell 11.00 Pärnus. Ära siis lauda enne märjaks tee...
'surfipiiga: to orm - mul olid küll laupäevaks teised plaanid, aga sellisest ahvatlevast pakkumisest ei ole võimalik küll ära öelda :)Ja su mõte sellest omamoodi traditsioon teha, on samuti tõeliselt hea, millest sa toitud, et sul nii head mõtted tulevad? :)Seega siis olen ma sealkohal oma kolaga. Kas keegi teebkorraldajatele ettepaneku,teha päevaplaanis väike muudatus ja lisada sinna minu surfilaua ristimine kui ametlik osa :)...Laua märjaks tegemine ei sõltu hetkel minust, sest see on extremes põrandale pakitud, no loodan, et keegi sealt juhuslikult veekannuga mööda ei kõnni...aga et siis rääkides asjalikult, et mida selleks ristimiseks kaasa on vaja võtta, peale laua, minu enda ja hea tuju :)?
'orm: to surfipiiga: Taimetoitlane ei ole. Joon mis põleb... AGA TÕSISELT: Tean ainult ühte surfarit kes oma lauda ristinud, ilmselt tuleb temalt küsida. Muidugi tegemist on väga ohtliku tüübiga, üldiselt soovitatakse õrnadel naistel temale mitte läheneda. Aga kuna tema on ainuke kes teab kuidas surfilauda ristida siis ei jää muud üle kui küsida Aivarilt alias Hardcore. Aivar ae, räägi mida on vaja, et lauda ristida.
'surfipiiga: To orm:kui jood mis põleb, siis ma võtan ühe tünni petrooleumi ühes :),aga Hardcore ja ohtlik tüüp?Kas ma peaksin talle lähenemisel kasutama nt karu maski või peitma muul viisil minus peituvat õrna naist? :)või lähened sa talle ise?Oihh..ei ole vist ilus rääkida kellestki tema selja taga :),aga ma saan aru, et meil on igal juhul tema nõuannet vaja, sest vastasel korral jääb meil see toiming toimetamata :)
'orm: to surfipiiga: Ei se asi katki jää. Sest Aivar loeb ka listi ja küll ta head nõu annab.
'orm: Ilmselt peaks nüüd kõik hakkama siin pakkuma ilusaid laua nimesid. ARVESTADA TULEKS KINDLASTI ET TEGEMIST ON NAISSOOST ISIKU LAUAGA! Pakuks välja: "JUKU" 'surfipiiga: to orm:tänud naerutamise eest!Ja erilised tänud sellise suurepärase hoolitsuse eest ja siis muidugi see kaunis kaunis nimi :)..ma ei julge siin kohal isegi mõtelda, millised ideed sul peale seda tünni rummi tarbimist võiksid tulla..ma pean siin kohal lisama, et lisaks sellele et see laud kuulub naissoost isikule, on tegu selles mõttes erilisega, et sellist suurust sellise välimusega ei tohiks Eestis rohkem olla...(siin räägib keegi kes on jube pöördes oma lauast, andke andeks)...
'Jens: laua ristimiseks pole kunagi liiga hilja. Nagu õeldakse, parem Hilja kui Valve, vmt
*********************************************************************************''
Selliseks siis kujunes minu laua ristimise algus. Tegelikult läks see kõne veel edasi, aga see väljus igas mõttes ristimise teemast, nii, et ei ole siin hetkel kohane :)!
Nii ma siis tegelesin veidi nime otsimisega. Et pean lugu Kreeka mütoloogiast, siis esimene pilk oligi sinna ja nii ma ta sealt leidsin.
Nimi Philomela hakkas meeldima mulle oma kõla pärast, lisaks sellele tähendab ta ööbikut ja selle juurde käib kaunis lugu ilusast naisest... Seega miks mitte. Tegelik laua ristimine toimus Kakumäe rannas päikeseloojangu ajal. Selleks ajaks sättisime ennast kõik sinna. Võtsin kaasa teki, sööki, jooki ja me nautisime ääretult kaunist õhtut. Minuga koos tulid kõik need, kes pidasid vajalikuks minuga seda tähtsat hetke jagada.
See oli ääretult ilus. Kui päike puudutas mere pinda, siis oli õige aeg laud ära ristida.
Ristivanemaks on minu surfivend Indrek, kes ütles sõnad tuulele, merele ja lauale. See järel oli minu kord, kes ma palusin, et oleks tuult, merelt hoidmist ja õnne lauale. See järel ütlesin lihtsalt, et saagu sinu nimeks Philomela. Ja nii sai laud sisse õnnistatud/ristitud. Panime kokku minu väiksema purje Ra ja nii sai näha kogu kaunist ilu korraga kuu ja loojuva päikese taustal. Aitäh Teile sõbrad, et pidasite oluliseks kohal olla!

Kommentaare ei ole: