Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 24. juuli 2008

"Margiti esimene kord oma varustusega" 05.07- 06.07.08

Miks ma kirjutan siin oma blogis kellestki Margitist?
Aga seetõttu, et ta on minu hea sõbranna ja keegi, kes otsustas samuti surfama hakata!(Ennast kiitmast ma ei väsi siin juures :)! ) Kuna ta ise veel blogi ei pea, siis lubasin talle, et ma tema asjadest ka veidi kirjutan.
No esimene kord isiklike asjadega vees olemine on ju tähtis?
Meelitasin ta jälle kord Roostale ja nii me seal mõnusalt aega veetsime. Lahe oli vaadata, kuidas ta vees ukerdas, olin ju ise oma esimesel korral samasugune. Naljakas oli, aga ta on tubli. Meil vedas päikeselise ilmaga ja kasutasime seda kohe mõnuga! Uudishimu ajas proovima Margiti varustust. Et ta harjutas 5,0m2 purjega, siis tahtsin teada, kas jaksan seda hoida? Jaksasin ja sain väga hästi sõidetud. Tal on 150l laud, no see tundus suur ja turvaline. :) Vahetuskaubana andsin talle oma väikese laua. Sai hakkama küll! Igal juhul olime me seal mõlemad ääretult rahulolevad ja õnnelikud! Õpetasin Margitile kaldalt starti ja küll see ka hakkab tulema! Lisaks sain Arto käest kätte kleepsud oma laua jaoks ja purjenumbrid. Need polnud küll päris sellised nagu ette kujutasin, kuid ajavad asja ära.
Seega, mis on maailmas parim? - sõbrad, veidike päikest, tuul, meri ja oma isiklik surfikama...
Info:
Koht: Roosta
Aeg: kokku 2- päeval ca 8 tundi
Oma varustus.
Photos by Kadi Leinberg

Kommentaare ei ole: