Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

kolmapäev, 3. juuli 2013

" Surfilaudade ristsed" 18.06.13

Ma ei oodanud üksinda oma uut varustust. Minuga koos tegid seda veel 4 inimest. Nagu juba sai kirjutatud, siis ootamine oli piinarikas ja juba ammu oleks tahtnud olla vees.
Meie suur ootamine tasus ennast ära ja ühel ilusal suveõhtul, enne jaane, saime oma tutika varustuse kätte. Võib vist isegi öelda, et väikest viisi RRD purjelaudade tiim on ellukutsutud!
Tegelikult olid meil juba eelnevalt väikesed ettevalmistused tehtud ja nii tegime juba varustuse saabumise päeval, oma laudadele ristsed.
Mulle meenus hetk, täpselt 5 aastat tagasi, kui ostsin omale oma esimese laua ja toimus sama tseremoonia Ei saanud ju oma uue lauaga kehvemini ringi käia!
Minu laua ristiisaks sai mu elukaaslane Andrus, keda ma väga kõrgelt hindan ning keda arvasin sellesse rolli hästi sobivat. Laud kannab nüüdsest nime FREYA.
Õhtu oli tore ja eriline ja kindlasti meeldejääv!
Tegelikult teevad selle eriliseks need, kellega koos ollakse, seega, minu kõige suuremad tänud minu sõpradele!
Pildid ristsetest leiad siit

Kommentaare ei ole: