Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

laupäev, 6. detsember 2008

"Demonstratsioon esinemine" 28.08.08

Püünsis olen, pole vist vajadust seda enam öeldagi, sest mujale ma pole suve jooksul saanud.
Mida siis tänasest? Võsaslalli võistlused olid. Mina ei osalenud võistlusel, aga sain osa tuulemõnudest, ei oodanud kaldal sobivat briisi :).
Tuul oli mõnus 10-15m/sek ja oma neljasega andis kangutada. Aga ma olen tubli, sest ma ei karda enam sellise tuulega vees olla. Ja eks iga päeva ja korraga kaasnevad uued oskused ja jõud.
Tuule suund ei olnud just kõige parem, sõita sai paralleelselt kaldaga ja lisaks sellele oli külglainetus päris suur. Paremale liikudes oli suht norm, aga vasakule triipu tehes tahtis kogu aeg käest ära minna ja gliss oli raskem tulema. Ikka endiselt käte abil sõidan, no ei usalda seda va trapetsis olemist nii palju.
Aga, et siis miks demonstratsioon esinemine? Jooksin vees Hardcore'ga kokku. No mitte otseses tähenduses, aga kokku me seal sattusime. Narris teine mind seal surfichatis tekitatud lainete pärast ja ütles siis, et no näita, et mida sa siis oskad jne. No eks ma pidin näitama, polnud pääsu. Ültesin küll, et ega ma palju oska veel... Muideks, ma ei olnud sellel õhtul veel kordagi vette lennanud. Võite ise arvata, mis juhtus, kui ma talle näitama hakkasin...No sain lauale ja paar meetrit eemal olin ma totaalse katapuldi omanik. Naerma ajas ja Hardcore karjus eemalt, et no uuesti uuesti. Eks ma siis sain uuesti lauale ja tuli üks korralik glisseerimine... Ise olin rahul, tema kommentaare ei kuulnud, need kadusid tuulde... Igal juhul sain aru, et kui hakata kellegile midagi näitama, siis lõpeb see sellega, mida sa kindlasti ei taha, et juhtuks.
Muuseas, ilmataat õnnistas meid korraliku raherajuga. Vastik oli, aga ka naljakas, sest vaja oli ise asjade peale heita, et need lendu ei läheks. Peale raju raugemist sai edasi sõita. No on ilm selline kummaline keset suve.
Info:
Koht: Püünsi
Tuul: 10-15m/sek
Aeg: 1,5 h
Puri: GM 4,0
Laud: 122l SBKT

Kommentaare ei ole: