Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

esmaspäev, 1. juuli 2013

"Kõige õnnelikuma lõpuga piinarikas ootamine"

Ei, ei, ma ei kirjuta üldsegi mitte sellest, kuidas ma tuult ootasin. Küll aga sellest, kuidas ma pea kaks nädalat otsustasin, mida võtta ja üks nädal kulus siis võtmisest kättesaamiseni.
Juba kindlasti taipasite, et jutt võib käia minu uuest surfilauast, mille ma endale ise välja valisin.
Nii uskumatu, kui see ka ei tundu mulle endale, meenutades mu eelmise laua ostu, aga nüüd, viis aastat surfanuna, suudan ma ise enda jaoks õige laua soetada. Ei ole vaja kellegi nõu, ega käia pakkumisi küsimas, ega midagi taolist. Lihtsalt tahtsin seda, mis on hea ja nii see kõik läks.
Ma muidugi tegin eelnevalt nädal aega katseid sellega sügisel, aga see määratult suur rahulolu ei olnud läinud meelest. Jah, siiski otsustasin 110 l asemel võtta 100 l-se.
Ootamine oli lõputult pikk ja igapäevane dhl-i jälgimine ei teinud seda kergemaks.
Pole vaja isegi mainida, milline erutus mind valdas, kui oma laua isiklikult pakendist välja võtsin. Mnjaa, kirjeldamatult fantastiline. Ja kui hea oli seda käega silitada, nii uus, nii sile, samas kare ja isegi tehase lõhn oli küljes. Selliste hetkede nimel tasub elada! Nüüd juba valdab mind vaid soov teada saada, mis tunne on sellega vee peal olla!
 Jah, ta on nüüd lõpuks kohal, minu uus laud- RRD Firemove 100 l!
Ma olen nii väga õnnelik!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Heale lapsele nimi ka:
Philofire
Firemena
Fireboard
Firefly

Surfipiiga ütles ...

Tänud Anonüümne!
Heale lapsele sai sedakorda nimeks Freya :)