Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

reede, 2. juuli 2010

"Kalda kaunistaja" 12.06.10

Seekord tuleb häbiväärt lugu sellest, kuidas ennast surfariks pidaja lihtsalt kallast kaunistab.
Aga võimalik, et ma polegi veel surfar ja kõigest üks endast hullult hästi arvaja. No seda ma kindlasti olen ka. :)
Juba hommikul ärgates teadsin, et mul pole tegelikult mõtet oma nina õue pista, sest eelmisel päeval oli Kristjan mulle andnud soovituse ennast kaikaga maakülge aheldada. Aga kõikide mõistlike mõtete kiuste kippusin surfaritega Toppu kaasa. Ma ei kahetsenud seda, et kodus jäi kõik ripakile ja tegelikult oleks võinud seal asju korraldada. Ja ,et olin võtnud omale päeva, mis tähendas korralikku enesepiinamist.
Kuigi ma kogu hingest lootsin, et ehk saan vette, siis Toppu jõudes oli päris selge, et päikese paistele vaatamata on väljas mürgeldamas marutuul ja mina osalen surfil seda auto aknast vaadates.
Algselt läksime Topu Puhkemaja juurde, kus siis mõned hullud olid ennast juba vette parkinud ja püüdsid kõigele vaatamata lauale saada ja vee peal midagi ära teha. Vaatasime, mis me vaatasime, aga tundus, et sadama juurest on parem vette minna. Nii siis sai sinna ringi kolitud.
Seal oli kohal juba Karmo koos Hanglooseritega ja üsna pea saabus ka Enely oma kamraadidega.
Rigati viieseid ja väiksemaid. Andsin oma panuse sellega, et laenasin Enelyle oma poomi. Tema läks veele 3,3-ga. Olevat esimene kord seda suurust kasutada.
Kõik arvasid,et peaksin ikka ka minema, aga kuhu sa kurjam lähed, kui isegi ilma purjeta tahab tuul ära viia. Ja eks see oli ka õige mõte, sest peale seda, kui Enely oli ühe otsa ära kihutanud ja tagasi tulnud, siis oli tal öelda vaid seda, et see pole enam fun, vaid hirmus töö ja lisaks on laupäev ja peab puhkama. No ma nõustusin , sest vees peab tõesti olema mõnus ja mitte hirmus rügamine ellu jäämise nimel. Nii ma siis olin edasi kaldal kaunis ja kasutan Karmo väljendit, et lasin ka teistel näidata, mida nad oskavad :).
Sõbrad lõpetasid surfi õhtul kuue ajal ja selleks ajaks olin juba päris väsinud lihtsalt kaunis olemisest. Surf on kindlasti kergem, kui lihtsalt ilus olemine!
Selline päikeseline päev siis!

Kommentaare ei ole: