Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 17. november 2009

"Sügis või siis pigem eelmäng tulevale talvele"

"Sügis - uduilmadega, päike väsind silmadega
vaatab nukralt maha, pilvedesse peidab end.
Kinni uks ei keegi sega,
istun kambris enesega...."
Selliselt kirjeldan oma tegemisi, olemisi olnud poolteise kuu kohta. Viimane surf 4-ndal oktoobril jäi selle aasta viimaseks. Kust kurjam pidin ma teadma, et külm oli suutnud pugeda naha vahele ja hakkas seal oma päi asju korraldama. Korraldas suisa selliselt, et sain tunda taaskord, kuidas käib töö Eesti meditsiiniasutustes. Ei hakka pikalt seletama ja sellega teis stressi tekitama :).
Siiski tuvastati mul kõige selle käigus kenake seljanärvipõletik, mille käes ma siiani veidi vaevlen. Seega olin sunnitud loobuma nii vee peal toimetamistest, kui maa pealsetest trenni tegemistest. Niu niu...:). Lisaks sain teada, et olen ilmselt ainus surfar, kes pole kuulnud hobusesalvist :). Nüüd siis tean selle olemasolust samuti.
Minu õnneks pole veel lombid jääs ja surfist vaba aja saab kulutada mõtetele algavast talvesurfi hooajast. Plaanis on hankida omale isiklik kelk ja hakata sellega tegusid tegema. Tegelikult hangime me kaks kelku, sest Margit soovib seda samuti. Ja eelmise aasta kogemus näitas, et kahe peale ühte kelku laenutada pole mõtet, lihtsalt ei jõua seda va kuuma kraami kanistritega sooja saamise eesmärgil kaasa vedada. Kelgu pakkujatel on lubatud endast märku anda :)
Ja kohe kohe on ju lõpupidu tulemas....ja hooaja kokkuvõte tahab ka tegemist...

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Pakkuda purje-kelk,tip-top korras! Hind:1700.- Kaasa isegi mastikardaan pealekauba!
Andres
tel:5207696
andres@surfmaniac.com

markopolska ütles ...

Oluline oleks siiski natuke valgustada poletiku tagamaid: diagnoosimist, ravi. Saatusekaaslasi voib veelgi olla..