Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

reede, 2. juuli 2010

"Püünsi fenomen"

No lubas, kohe kuni 7m/sek-s ja see peaks ju ometigi sobima.
Seega siis peale tööd Püünsi. Andruse meelitasin ka kaasa, kuigi ta oli arvamusel, et seal pole miskit teha. Ma siiski julgesin vastu väita ja kinnitada, et mina tahan igal juhul surfata, olgu siis tuult või mitte. Mingi jonn oli vist sisse pugenud.
Kohale jõudes loodad ikka alati näha seda, kuidas juba suur hulk värvilisi purjeid merel tuulega mõõtu võtavad. Oma imestuseks ei näinud ma vees mitte üht ainsamat purje. Läbi pea käis mõte, et ei saa ju nii olla, et Andrusel on õigus ja tuult polegi. Aga kõik kohaletulnud olid kaldal ja lihtsalt ootasid. Ma küll ei tea täpselt, kes mida ootas, aga nagu ma armastan öelda, et kui kohale tuldud, siis peab ka vette minema ja nii hakkasin omi asju rigama. Teiste tegemistest ma ennast häirida ei lasknud, sest tean juba varasemast, et saan ikka liikuma, isegi kui tuult vähe võitu.
Asjad koos, läksin vette. Mõned otsad ära sõitnud, sain aru, et tuul nagu puhub, aga midagi on kogu aeg valesti. Muudkui kisub ja kisub kuskile ära ja välja tulevad ainult paremal halsil otsad.
Sättisin trapetsiotsi, aga ka see ei aidanud. Seega pidin jälle tõdema, et pole minu päev vist. Aga no tahtmine oli ju nii suur :).
Tunnike vesivõimlemist ja mõtlesin, et aitab ja lõpetan. Kaldale minnes avastasin, et kõik on hakanud asju rigama, kaasaarvatud Andrus ja kõigil on kihk vette minna, sest tuul olevat tõusnud. No mina ei viitsinud seda enam kaasa teha ja passisin kaldal.
Pean mainima, et sellist vaatepilti nagu mulle nüüd avanes, ei ole ma varem näinud. Vees olevad surfarid kõik glissasid suure hooga, aga iga jumala kui üks eri suunas. Vot oli see alles vaatepilt! Täielik fenomen, sest ma ei saanud aru, kuidas see võimalik on.
Igal juhul ajas see asjaolu mind uuesti vette ja katsetama, et mis täpselt toimub?
Peab ütlema, et tuul oli tõepoolest nii totra kandi pealt, et ega ei saanudki aru, kust ta täpselt puhub. Sellest ilmselt ka asjaolu, et erisuundades sõideti. Algajaid oli ka päris palju peal ja pidin taas tõdema, et küll oleks hea, kui nad paremakäe reeglist midagi teaksid ja ka sellest, et pole just kõige targem otsus kellegi glissava ees oma asjad vette visata ja puhkepausi teha. Nii võib nendest halvimal juhul üle sõita ja kes siis kahju kannatab?
Ja ühe naljaka vahejuhtumi pean ka siin ära rääkima- nimelt juhtus selliselt, et kõik madalas vees järge mööda kaldalt starti tegid , mille peale üks väga algaja küsis, et kas ta peaks oma järjekorda ootama, et siis edasi sõita? Vot siis sellised arusaamad tekivad Püünsis! :)
Selle päeva kõige tähtsam asi oli muidugi see, et kõike seda mitte hästi minemist tasakaalustas teadmine, et mul on kodus Kristjani Surfikooli koolituse vautscher ootamas ja ma loodan saada piisavalt oskusi, et igasuguse tuule ja ilmaga toime tulla. Vot nii!
Info:
Koht: Püünsi
Tuul: ca 7m/sek, puhangud ca 9m
Laud/ puri: SBKT122L/ GP5,0
Aeg:2h

Kommentaare ei ole: