Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 7. mai 2009

"Teine nahk"

Juba aasta olen ma soovinud endale uut pikka kalipsot, aga kuna rahakotis ei olnud piisavalt suuri rahatähti, siis ei olnud kuidagi võimalik seda endale soetada. Krdi kallis lõbu on see surf maivõi! :) Nüüd siis, kui ma olen auhinnarahade võrra rikkam, saan oma soovi ellu viia. Jälle läheb kõik tuulde! Vahepõikena räägin loo sellest, kuidas ma 2 aastat tagasi alustades ja kama laenutades hakkasin söögipoes süüa ostes arvutama, mitu surfitundi ma selle eest saaksin, no nii mõnigi asi läks riiulisse tagasi ja tütar soovitas mul Paldiski mnt-le kolida, aga see selleks, teisest nahast pidin ju rääkima...
Ma olen kolmandat hooaega surfi maailmas, aga ikka tekitab probleeme õigete asjade leidmine. Mõtlen murega neile, kes omale oma elu esimest kalipsot lähevad soetama ja ei tea teemast isegi nii paljukest. Lubasin kellegile, et kirjutan veidi kalipsodest ja nende leidmisest. Teema on ääretult pikk ja saan panna kirja vaid seda, mida ise nende soetamisega tunda olen saanud.

Nagu ma ütlesin, ei tea ma suurt midagi, küll aga seda, et esmatähtis on jõuda selgusele ennem ostmist, milliste ilmadega plaanitakse vees käia, kui külmakartlik ollakse, kui tihedalt hobi harrastatakse ja kui palju on raha võimaliku eseme soetamiseks. Siin kohal peab muidugi ütlema, et peab paika ütlus, head asja odava raha eest väga ei saa. Seetõttu soovitan veidi ringi vaadata, käia erinevates poodides ja küsida nõu asjatundjatelt. Nende all peangi silmas just neid ja mitte müüjaid, kes üritavad sulle iga hinna eest asja maha parseldada. Kui raha on rohkem, siis on mõistlik soetada 2 erinevat, üks soojemaks ja teine külmemaks perioodiks.

Minul endal on nüüdseks 3 kalipsot - 1 suvine lühikese varrukaga Oxboy oma, pikk/poolkuiv Neilpryde ja pikk/poolkuiv Ion. Arvasin ennast olevat Neilpryde usku, aga selgus, et ka teised oskavad kalipsosid teha. Seega , tuleb minna kohale, käia erinevates kohtades, proovida erinevaid kalipsosid ja see järel müüja õnnelikuks teha. Mina tegin õnnelikuks nii müüja kui iseenda :) Muuseas, kui olete kasvult nr 34, siis võitegi otsima jääda.....

Pikemalt on erinevatest kalipsodest juttu surfiwikis.

1 kommentaar:

iluut ütles ...

Omast kogemusest pean ütlema, et ilmselt tõepoolest jumalad hoiavad ullikesi (ja joodikuid). Joodikute hoidmisest siiski ei tea, aga ilmselgelt kalipsojumalad hoiavad sinisilmselt oma esimest kalipsot jahtivat tüdrukut, sest kuidas muidu sain ma enamvähem esimesest poest enamvähem kolmanda kalipso õnnestunud valikuna selga ajada. Elementaarse kalipsonduse abc-ga oli mind siiski eelnevalt ja omakasupüüdmatult tutvustatud, niiet mind ei kõigutanud suurt ka ainus kohatud müügitrikk, mis seisnes selles, et poes N öeldi pood M kohta (ja vastupidi): "ära nende käest osta, me peame pidevalt nende kalipsosid parandama". Parajasgu moesoleva värvi, lillekeste, lõigete ja muu seesugusega mind niikuinii segadusse ajada ei saa, sest kui ikka valdav osa kalipsodest on kaliibriga, et isegi mina, midagi eriti taipamata sinna sissepugemata saan aru, et peale minu mahuks sinna samal ajal veel keegi, siis noh, sinna see jääb. Ning ongi saavutatud olukord, kus raske valimismoment jääb ära, sest mida sa ikka valid, kui niikuinii ainult üks asi paras on.
Laisi vaimustavatest seikustest kalipso-otsingutel lugesin loomulikult juba kalipsoomanikuna.
Arvan jätkuvalt, et sobivaid teksaseid on kordi keerulisem leida, kui kalipsot : )