Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 7. mai 2009

"Eesti otsib surfistoorit" 02.05.09

"Tulevane kuulus kirjanik nagu ma olen, mõtlesin ühel päeval, et kastan oma päevi näinud harilikupliiatsi tindi sisse ja kriban mõned surfilood surfistoori võistluse jaoks. Inspiratsiooni vihmasadu on kahjuks siiani taevasse jäänud.Aga öeldakse, et aeg annab arutust. Kuigi jah, mis aru mul siin ikka vaja on, mõttelendu pigem." - SELLISELT kirjutasin ma märtsi alguses, kui mul ei olnud suurt midagi öelda. Nüüd siis on ja kohe päris palju...
Keegi kuskil õnnistas mind vajalike mõttelendudega ja selle tulemusena nägi ilmavalgust 3 erinevat stoorit. Ja nüüd siis kõige tähtsama juurde! Surfilaadal hõigati välja jutuvõistluse võitjad, aga, et mitte väga pikalt pajatada, siis üks minu lugudest( Horoskoobi tõde) arvati väärt olevat huumori auhinda ja teine( Ühe algaja lugu) pälvis peavõidu tiitli. Auhindadeks EPL-i poolt 3000.- ja Extreme Spordi poolt 1000.- kinkekaart surfiga seotud asjade soetamiseks. Nagu Te arvata võite, olen ma ääretult õnnelik ja rahul. Aitäh komisjonile, kes minu lugusid auhinna väärilisteks pidasid!

Viimastel päevadel on mind nähtud erinevates surfipoodides tuuseldamas, aga sellest juba järgmises loos...

1 kommentaar:

Kädy ütles ...

Väga uhke!
Palju-palju Õnne... mulle tundub, et sul tuleb tihedamini harilikku pliiatsit tindi sisse kasta... :D