Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

esmaspäev, 17. august 2009

"Kas see ongi Taevas maa peal?" 29.07.09

Üle mitme setme aja lubas tuult!
Seega tuli asjad nagu ikka hommikul autosse visata, et kohe peale tööd tormata tarkuse tulekut ootamata.
Õhtul peale viite avastasin ennast Püünsi poole teel, hing sees kripeldamas, et kas ikka jätkub seda tuulenatukest seniks, kuni merele saan. Kohale jõudes selgus, et tuul on täitsa olemas ja suht normaalses suuruses. Lisaks tuulele avastasin, et Virgo on kogu oma täies ilus algajaid õpetamas. Talle sai antud vajalik tere- kallistus, vahetatud mõned mõtted ja siis juba kiirelt vette. Tuult oli kuskil 6-7m/sek ja otsustasin panna kokku oma viiese Piloti. Igaks juhuks sättisin oma trapetsiotsad veel veidi taha poole ja vette ma läksin. Ja nüüd muuseas, ei loe Te mitte ainsamat rida sellest, et ma seal hakkama ei saanud või, et midagi oli valesti. Kaldastardilt lauale ja paar meetrit hiljem glissis kõik triibud. Esimest korda sellel hooajal ma tundsin, et kõik on super paigas ja ma võin lihtsalt nautida sõitmist. Seega ei raatsinud ma raisata aega millegi õppimisele või harjutamisele, pigem sättisin ennast mugavalt trapetsisse ja lihtsalt sõitsin edasi tagasi. Mingil ajahetkel sai sellest siiski küll ja mõtlesin, et kuna täna on ilmselgelt minu päev, siis harjutan pautimist ja kasutan ära võimalused, mida annab tagumise jalaaasa kasutamine. Et oleks kohe selge, siis jalaasa kasutamine ei õnnestunud, sest mu jalg ei mahtunud selle sisse koos sussiga. Aga ega see mind heidutanud. Selle asemel võtsin ette veestardimaailmas ukerdamise. No tuli välja üle ühe katse. Aga ma ei kirjutagi rohkem, sest ma olin ütlemata õnnelik nii hea päeva üle.
Isegi lohesurfarid ja algajad, kes avastasid, et nad peavad manöövreid tegema just sinu nina ees, ei suutnud päeva rikkuda.
Taevas oli maa peale jõudnud ja kohale teadmine, et saan 6-7m/sek tuule korral teha sellist mitte pöörast glissi oma viiese kallimaga :).
Info:
Koht: Püünsi
Tuul: 6-7m/sek
Laud/ puri: SBKT 122L, GP 5,0m2
Aeg: 2 h

1 kommentaar:

Jaano Martin Ots ütles ...

... no nüüd pole muud, kui jibe harjutama, kui juba 6-7 m/s glissid, siis veidi suurem puri ja täiskiirusel kurve lõikama!