Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 19. mai 2009

"Mõttevälgatused"

Käisin siin erinevaid surfipoode rüüstamas ja selle käigus sattusin Extreme, kust omale eelmise suve alguses laua soetasin. Minu imestuseks oli seal alles minu laua miniatuursem variant(114l) ja hetkeks käis läbi pea, et mis oleks kui..... No õnneks on ta liig väikese litraazi vahega võrreldes minu praegusega ja kui juba uus laud soetada, siis veel väiksem. Nii suutsin säilitada kaine mõistuse ja mõned kümned Jakobid või Jaanid.
Vahepeal juhtus veel see, et mõtlesin omale uue purje osta, seoses sellega, et vanale pragu sisse tuli. Miskid imelikud mõtted ikka, ausõna! Ütleme nii, et ise asjadest mitte miskit aru saamata, on selle ostmine ikka üks krdi ulme. Ja kui müüjalt peab purjede kohta omadussõnu tangidega välja kiskuma, siis jääb see ostmata. Mul jäigi, sest tegelikult lappisin ma oma vana purje ära ja ostan kevadel tutika ja parim selle juures on, et ma selleks ajaks tean täpselt, mida mul vaja on...

Kommentaare ei ole: