Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 12. mai 2009

"Kui puri on katki.."

Nüüd ma siis tean, mida Te tunnete, kui tunnete....!
Vallandasin Püünsis paanika osakonna, sest minu viiesele Gaastra Pilotile tuli sisse pragu. Kurjam, kõige suuremasse aknasse. Ja ma olin täiesti endast väljas, sest kuulun ülemõtlejate klubisse ja mind pommitas miljon mõtet sellest, kuidas ma pean oma "lapse" nüüd maha kandma. Mis siis juhtus? Ei kukkunud purjest läbi ja isegi kui see oleks juhtunud, siis ma olen kärbeskaalus ja purjedele ohutu. Pean süüdistama vist tormi, mis oli 2m/ sek ja ilmselt täiesti sobimatu sellises ülisuuruses purjele. Aga igal juhul shokeeris see asjaolu mind selliselt, et ma ei andnud oma surfaritest sõpradele ennem asu, kui sain vastused, mida ja kuidas edasi teha. Stina vaeseke sai muidugi selle suurema hala ja nutu oma vetthülgava kalipso sisse. :)
Purjes on 5cm pikkune pragu, mida on käega katsudes tunda ja mis on praktiliselt silmale nähtamatu. Esmane pakkumine tehti, et pane sinna hall teip peale ja asi vaska. No ausõna, ma ei saa sõita merel mingi suvaline teibi tükk keset purje, olgu Ivan või Vaska, öäkk.. Ilmselt peate mind peenutsejaks ja võimalik, et mul puudub kunstimeel, aga üks sõber ütles selle kohta, et naiste värk, välimus on ka oluline :). No ma pean ennast naisterahvaks küll!
Aga mida siis ikkagi teha, kui puri on katki? Esmalt soovitan rahulikult vaadata, kui suur on vigastus ja seejärel mõelda, kas seda saab ise parandada või viia spetsialisti kätte. Parandamiseks on samuti erinevaid variante, kas siis see sama kunstiline hall san.teip, tugev läbipaistev teip, kleeps+ föönitamine??? või siis terve akna vahetus. Viimane nendest on kindlasti kõige kulukam. Hiiu surfiklubis on Tom, no võimalik, et neid on seal rohkem kui üks, aga ta mängib bändis ka lisaks surfile :). Ta on hea sõber ja peale minu mure ära kuulamist tulistas erinevaid ideid selliselt, et ma ei saanud enam mõhku ega tölpat aru. Õnneks tegi ta mulle kokkuvõtte, mida ma tegema peaksin. No mind iseloomustab teatav iseloomuomadus, et kuulan ära ja noogutan ja siis teen ikka seda, mida ise tahan. Seekord suutsin ikka tarkmees taskus talletada. Siiski läksin Surfhousi oma mentori Intsu juurde, kes mu sõjalised kaotused üle vaatas ja konstateeris, et siin pole ju mitte miskit, mille pärast pisaraid valada.
Nüüd ma siis lähen ehituspoest omale teipi sebima, igaks juhuks ostan terve rulli, et ei hakka meetriga võtma, mine tea, millal jälle vaja läheb, või milleks...
Kuna ma ei saa aru, mille tagajärjel mu puri katki läks, siis selleks, et seda edaspidi ei juhtuks ja ma ennast hoolimatus ringikäimises ja hoidmises süüdistada ei saaks, lubas Ints mulle kirjandi teemal - purjede hooldamine ja hoidmine. Jään nüüd siis seda ootama :), aga vahepeal õpin purje parandamise ära :).

2 kommentaari:

ap ütles ...

iga endast lugupidava purje juurde kuulub üks siilakas halli teipi. see tähendaks nagu et puri on lahingus käinud. see kaunistab purje nagu arm vana mafiosniku põsel.

orm ütles ...

aloha Surfipiiga! Läbipaistev teip on küll ilus ja hea ja igal surfaril on see kindlasti autos koos halliteibiga. Seda kasutatkse kui vältimatut arstiabi kohapeal. Kuid hiljem kodus võetakse ette juba korralik tohterdamine. Mina soovitan sulle ja loe nüüd tähelepanelikult: PANE SINNA ILUS REKLAAMKLEEPS JA MÕLEMALE POOLE KOHE. Mida suurem seda parem (ilusam). Vaata proode purjesid need ju ongi teibitud just seepärast, et auke ei oleks purjes (Joke). Kohad kus saad head teipi on näiteks igasugused kleepsutöökojad. Erno soovitaks sulle Tähtreklaami mina PR Firmareklaami Sauel. Poisid teevad sulle kohe sellise nagu vaja ja 2 tükki ka.