Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

esmaspäev, 25. mai 2009

"Formula - absoluutne lemmik" 23.05.09

Laupäeval algas Formula I etapp. Mõtlesin, mis ma mõtlesin, aga hirmsasti kiskus vaatama. Nii ma siis oma ujeduses ennast nähtamatu mantliga katsin ja salamisi Pirital profisurfarite sekka proovisin sulanduda. No ei läind õnneks, Orm tundis ära ja hõikas juba eemalt, tere Surfipiiga. Muuseas, me polnud temaga varem päriselus näind, ainult chattinud hulgaliselt. Aga temaga me koos muulile võistlust jälgima läksime. Mis ma selle võistluse kohta ütlen - ma olen Formulast täiesti lummatud - professionaalid kihutamas mööda vett korteri suuruste purjedega :). See on nii võimas ja tekitas külmavärinaid. No jahe oli ka veidike, aga need polnud need värinad. Ausalt öeldes jääb mulle arusaamatuks, mil viisil on üldse võimalik selliste kamadega sõita, aga see kõik on minusse sügava jälje jätnud ja ma tabasin ennast mõttelt, et ma tahaksin hirmsasti ise ka proovida... Noh, unistamine pole keelatud. Hetkel rassin ma oma 5m2 purjega nii, et anna kannatust, et mida siis veel rääkida suurematest.?
Minu imetlus kuulub nendele sõitjatele, kes laupäeval merel olid. Tõeline respect ja muuseas, väga mõnus oli pärast sõite kõikide juttu ja lobisemist kuulata. Õpetussõnu ja arutelu, kes kuidas , millal ja mida tegi. Ausõna, ma ei saanud kõigest aru! :)

Aga ma loodan, et leian Teie seast kellegi, kes viitsib mulle mõnikord Formulast pikemalt rääkida ja lisaks siis ka kama asjanduse lahti seletada, sest see on ikka täiesti ulme maailm :)
Pildi pealkiri" Mehed on merel" Photo by Orm

1 kommentaar:

Karmo ütles ...

Sa oled Formula Fänn ja see ei tähenda, et peaksid "korter"purjedega pautima. Formula ongi selleks ilmale sündinud, et seda TuuleJumala poolt pakutavat nii kasinalt antakse.
Luba palun! "Ära hakka seina küljes rippuma ja hüüdma, et Rake 13 oli parem kui 14" Tule naudi liuglemist "Papa Slallil" ja SURF ON LAHE !
Surf´ar Karmo