Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

reede, 30. august 2013

"Ekspress Paldiski poolsaarele..." 17.08.13

Eilne õhtu mere ääres oli nii hea ja prognoos tänaseks veel parem!
Tegelikult ootas meid Ida- Virus pintsel ja värvipott, aga sellist tuule nautimise võimalust ei olnud ma nõus raisku laskma.
Seetõttu otsustasime, et kõige pealt lõbu ja siis töö. Seadsime ennast Laulasmaa poole teele ja olime kohal punkt kl 12. Metsa all asju rigades oli küll tunne, et tegelikult on tuuletüng, aga rigasime siiski asjad kokku ja läksime vee äärde.
Ma kipun ikka ennast aeg ajalt kordama ja ütlen nüüd ka, et on ikka hea, kui ei pea asju valima, vaid tuul puhub täpselt nii palju, et olla paras ühe purje jaoks.
Seega ei tähendanud see minu puhul muud, kui viiene klõpsti kokku. No lauda mul pole nagu nii teist, nii, et selle valikuga pole üldse mingit muret.
Et siis Laulasmaa!
Tuul puhus täpselt nii, et sõita sai otse merele välja ja tagasi. No parim, mis sai olla. Jah, olid mõningased tuuleaugud, aga see ei rikkunud üldist heaolu tunnet. Ma ei oska seda päeva muud moodi kirjeldada, kui, et Paldiski poolsaar tuli iga otsaga kiiremini lähemale ja ma ei suutnud kuidagi sõitmist lõpetada. Sirged glissis otsad, edasi tagasi, loendamatuid kordi, kõik täpselt nii perfektne, kui veel olla saab.
Vahepealne vihm võttis küll hetkeks tuule ära, peale mida hakkas tuul tugevamini puhuma.
Tegime Tiinaga sügavasse vette proovisõitu ja sundisin teda siis seal laualt maha ronima ja veidi ümber laua ujuma. No tal on sama paaniline hirm sügava vee ees nagu mul mõned aastad tagasi. Igal juhul sai ta seal sügavas kenasti hakkama ja siis sõitsime üles tuule kursil ranna poole, kus ma siis tema taga sõites oma häälepaelu treenisin.
See oli täiesti vapustav päev ja aeg möödus tõeliselt kiiresti. See oli just selline päev, kus Sa lubad juba väsinult, et see ots jääb viimaseks, peale mida tuleb veel ja veel ja veel neid viimaseid otsi. Kui ma ühel momendil poleks pidanud purje veest sikutama ja selle käigus aru sain, et ma ei jaksa enam purje veest välja tirida, siis tõenäoliselt oleksin ma neid viimaseid otsi jätkanud.
Kuigi jah, kalda all olles ma ei suutnud siiski vastu panna ja tegin veel paar viimast otsa ja jätsin siis suure südamevaluga tuule puhuma. Hirmus raske oli ära minna nii headest tingimustest. Pole neid meil piisavalt ja kui siis tuleb, siis ei jaksa kõike seda head ära kasutada.
Igal juhul võin kohe julgelt väita, et see oli selle aasta kõige parem sõidupäev.
Info:
Koht: Laulasmaa
Tuul: 7-8m/sek
Varustus: 5,0m2/ 100l
Aeg: 3h

Kommentaare ei ole: