Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

esmaspäev, 8. juuli 2013

" Surfarite ridade täienemine ühe lätlase lisandumisega ehk koolitamisehooaeg on avatud" 29.06.13

Lähen jälle veidi ajas tagasi ja räägin ühest tähtsamast asjast, seoses minu uue hooaja algusega. Siin kohal minu suured tänud sõbrannale, Jane Aluvele, kes kutsus mind liituma Fansurfi klubiga. Mõte tundus mõistlik ja kuna keegi pole rohkem soovi avaldanud minuga koostöö tegemisel, siis sai vastu võetud otsus liituda. Seega olen ma sellest hooajast alates ametlikult Fansurfi klubis tööl windsurfi algkoolituse instruktorina.
Minu põhikohaks on Kakumäel olev klubi.
Skeptikutele ja muidu halvasti arvajatele teadmiseks, et olen omapäi õppinud palju teooriat intruktorina töötamiseks ja  kasutan koolituste tegemisel juba teist hooaega RYA poolt väljaantud materjale.

Aga rääkides koolitustest, siis 29-ndal oli minu selle aasta esmane koolitus, mille käigus sai vee peal seilama pandud lätlane, nimega Jurgis.
Koolituse lõpuks suutis ta seilata soovitud suunas, oskas teha pööret ja kõike muud, mida koolituse käigus õppisime.Väga andekas õpilane!

Kommentaare ei ole: