Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 21. august 2012

" Vundamendi ehitus" 18.08.12

Minu RYA Intermediate piibel ütleb järgmist-
The non-planing carve gybe( known as the npcg) stems from the planing step-gybe where the feet are changed before the rig flips. The skills that follow can be used for your first ever gybes or as training to take the myth, confusion and much of the difficulty out the elusive planing" carve gybe". It's important to state that the techniques outlined here cross over between non-planing and planing conditions. As you become more experienced in the application of these skills you will able to implement them at greater speed and in more challenging conditions. If you are currently having difficulty with gybing then these skills are great way to get back to basics with a view to later applying them in more advanced situations.

Nagu Te ilmselt juba mõistate, siis on mul käsil non- planing carve gybe õppimine. Ma olen seda küll mitmed korrad juba proovinud, aga nüüd võtsin kohe päris tõsiselt ette, sest tahan selle vundamendi ehitamisega hooaja lõpuks ühele poole saada.Põhiline muidugi on see, et ma peale kogu teksti läbi töötamist alles selle teistkordsel üle lugemisel põhi pointile pihta sain, milleni ma veel vees polnud jõudnud- et jalad tulebki vahetada ENNE purje flippamist. No tere hommikust tõesti, et kõige olulisem punkt jäi nagu lugemata ja arusaamatuks ja nii ma siis mõtlesin vee peal, et millal ma huvitav peaksin jalad ära vahetama? Endale tundus nagu tegevuse käigus, et tuleb teha enne ja näe, noh tulebki. Nüüd on vähemalt kindel, et ma olen õigel teel.
Seega siis kulus absoluutselt suurepärane päeva poolik ainult, ma kordan ainult, gybe õppimisele. Selle käigus ma muidugi püüdsin harjutada ka clew first beachstarti, sest teatavasti järgneb sellele manöövrile ka purje flippamine ja nii on seda imehea õppida.
Jah, ma võin öelda, et mul tulid mõned korrad nendest paljudest, väga hästi välja ja seega kasvas ka enesekindlus ja teadmine, et mitte miski pole võimatu, kuniks pole tõestatud vastupidist. :).
Pikk teekond on küll käia, aga algus on tehtud ja ehkki tack on tunduvalt kergem manööver, loodan siiski ka non- planing carve gybe hooaja lõpuks enam vähem paika saada.
Rõõmupall olen!
Info:
Koht: Laulasmaa
Tuul: 4-5m
Varustus: 122l/ 4,0m2
Aeg: 2,5h

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

koomik-jutulind oled, mis pall ;)

Surfipiiga ütles ...

To Anonüümne 21.12- ???????