Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

reede, 15. juuni 2012

"Siil udus" 14.06.12

Raske on olla kontoris, kui tead, et teised tegutsevad juba mere ääres. Aga töö vajab tegemist ja seega pole valikut. Tuleb vaid loota, et õhtuks ilma jätkub!
Peale kuut Laulasmaale jõudes tabas meid muidugi tuuletus ja kogu firmasurfi koolitusele kogunenud "Tolm"u meeskond oli kaldal tuult ootamas.Nemad olid muidugi juba päeval surfimaitse suhu saanud ja ei olnud väga kurvad, et tuul ära kukkus. Seda ei saanud muidugi minu kohta öelda, kes ma nii väga tahtsin vette minna. Nii kehtib endiselt reegel, kui on kohale tuldud, siis tuleb vette minna. Ajasin endale kalipso selga, panin oma varustuse kokku ja läksin vette. Kristjan pakkus küll oma suurt lauda, aga nagu ma juba eelmisel korral olin mõtelnud, et suur laud on liiga mugav ja seal on võimalik pillerkaaritada, et siis hakkan ikka oma laua peal harjutama. Ma ei tea, kas Te olete proovinud tuuletus oludes rannalt starti teha üle põlve veest? Igal juhul võrdus see väga kõva rassimisega, sest kui puri Sind ikka ei toeta, siis tuleb seda lihtsalt ise kogu jõust lükata, et üldse laua peale saada. Ja no ei ole just kõige lõbusam olla ise purjele toeks, kui tegelikkuses peaks olema vastupidi. Nii ei tulnud siis hetkel ka keerutamisest midagi välja ja läksin kaldale teiste juurde piknikut pidama. Peale 10 minutit ootamist hakkas siiski õhk liikuma ja läksin vette tagasi.
Õnnestus isegi see tuule piisake purjesse püüda ja harjutamine võis alata.
Mul oli hea meel, et enda lauaga proovin, sest lisaks purje keerutamisele tuli nüüd lisaks ka tasakaalu harjutus.Tegin ikka oma tacke ja clew firsti ja olin püüdlik kehaasendi hoidmisel. Jah nüüd sain tunda ka seda, kuidas laud peale tackist väljumist jalgade ja purje abil õigesse sõidu suunda saada. Enam ei olnud aega uimerdada, sest 122 liitrine ei andesta teosammul manöövrite tegemist.
Kõige rohkem rõõmu pakkus aga see, kui ühe tacki tegemise ajal Kristjan kaldalt hõikas " Oh, väga hea!".
Kui tema juba kiitust avaldab, siis järelikult tuligi see õigesti välja. No igal juhul mulle tundub, et veetunnid aitavad kaasa väga kiirele arengule, kui ise tõsiselt asja kallal olla. Ja taas kord pean ka ütlema, et naerge, kui tahate, aga mul on raamatutest ikka väga kõvasti kasu olnud!
Minu tackitamisele tuli muidugi kiiresti kuulsusetu lõpp, sest siil udus olemine ei võimaldanud enam kaldast kaugele seilata! Tunnike harjutamist tuli siiski kokkuvõttes ära!

Info:
Koht: Laulasmaa
Tuul:1-4m/sek
Varustus: Isiklik 122l/ 4,0m2
Aeg: 1h


Kommentaare ei ole: