Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

reede, 22. juuni 2012

"Õhtud ei ole vennad" 20.06.12

Ei ole vennad ja ka mitte õed!
2 väga head surfipäeva möödusid mul teisi kohustusi täites ja nii jäi sellel korral kihutamine ära. Sellest on küll kahju, aga vahel on vajalik ka lapsevanemaks olemine isegi siis, kui laps juba suur ja omapäi tegutseb.
Tegelikult lubas ka tänaseks päris norm tuult ja nii otsustasin, et panen oma viiese kokku ja ehk õnnestub mõned glissitriibud ka saada.Panin lauale isegi õige uime alla, et ikka oleks kindel, et päev korda läheb.
Sain siis kaldalt lauale ja minema ja sõitsin kohe päris kaugele ära, et poleks mööda kive kolistamist ja saaks rahulikult sõita. Sain ma siis jee, täpselt nii natike jäi puudu, et saaks korralikult käima. Proovisin veel ja veel, aga no kui ikka tuult ei ole, siis pole midagi teha. Läksin siis kirudes kaldale, panin lauale tagasi kivides kolistamise uime ja hakkasin jälle tegelema oma igapäevaseks saanud harjutamisega.
Viiene oli selle jaoks muidugi veidike suur ja olud olid ka veidi teised ja peale esimest tacki, mida püüdsin vähe suuremates lainelastes teha, käis puri sisse ja sinna mu tack läkski. Ma olin jälle tagasi alguses nagu poleksi olnud neid mitmeid harjutamise päevasid. Motivatsioon kukkus nulli.
Õnneks ma tean, et see üks kord ei ole mingi näitaja ja sellepärast ei tasu veel asju pooleli jätta. Ja ma siis proovisin edasi. No tuli vähe paremini, aga sai selgeks ka, et erinevad olud nõuavad erineval kiirusel tegutsemist!
Jah, võimalik, et ma ei viitsinud täna ka eriti pingutada, ja nii ma siis suundusin hoopis teisi juhendama.
Poolteist tundi vees möödus kiirelt!
Aga ma ei olnud tänasega üldse mitte rahul, võimalik, et mu ootused olid liiast!
Info:
Koht: Laulasmaa
Tuul: 5-7m/sek
Varustus: Gaastra Pilot 5,0m2 ja 122l Starboard
Aeg: 1,5 h

Kommentaare ei ole: