Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 5. mai 2009

" Usklikuks hakkasin"

Aprilli võib nimetada piinarikkaks suure B-ga kuuks. B nagu bronhiit. 3 nädalat kõvat kopsude välja köhimist ja tatisena teki all lömitamist, aga sellest ma olen juba rääkinud....
Milles siis point või mida mul üldse on uut öelda?
Tegelikult on olnud minu jaoks väga huvitav aeg, sest passimine andis võimaluse tegeleda mõttetööga, ei talgutanud. Ja selle tagajärjel pöördusin absoluutselt tulihingelisena EPL-i usku. Mitte, et ma seda varem ei oleks olnud, aga nüüd lõi kohe eriti kõvasti välja. Et usuga kaasnes minu vaimne valgustamine, siis saatsin JMO-le kirja, kus palusin ennast vabatahtlikuna EPL-i vankri ette rakendada. Õnneks arvati mind piisavalt tugev olevat vankri vedamiseks ja nii sain kutse minna appi Surfilaadale. Minu väikesemõõdulises südames oli suur rõõm!
No mulle meeldib asjandada ja korraldada ja olla tegevuses ja kuna see oli otseselt surfiga seotud, siis mida sa hing veel ihaldad?
Kui Te nüüd lootsite lugeda, et ma läksin mehele või tegin muid tükke, siis peate pettuma, aga ma ise olen ülimalt rahul ja õnnelik, et saan anda oma panuse surfamisse ka muul kujul, kui seda on lihtsalt minu enda lõbuks surf....
Eriline surfi fännifriik olen :)...

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Sa olid nii omas elemendis ja õigel kohal sellel üritusel, et kui ei teaks oleks arvanud, et oled aastaid seda vankrit vedanud!
Palju õnne veelkord kallis kahe auhinnatud kirjatöö eest!!