Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

laupäev, 6. detsember 2008

31.08.08

Eile helistas Margit ja sai temaga pikalt lobatud sellest, et peame ikka endiselt käima ka väiksema tuulega. On vaja harjutada pöördeid, trapetsis sõitu ja kõike muud. Täna on mul palavik nii 37,5, aga kas ma siis hoolin sellest? Muidugi mitte ja sai ju lubatud, et läheme. Tuule info näitab 7,6m/sek, seega asjad kokku ja suund Püünsi poole. Võtan seekord vaid 5m2-se purje kaasa. Kohale jõudes on merel vaid 1 surfar. See annab indu asjade kokkupanekuks. Ootan Margiti ära ja merele me läheme. Väljas on 11 kraadi sooja ja mere vesi ilmselt kuskil 14. Panen juba pika varrukaga lükra särgi ja kapuutsiga neopreenvesti kalipso alla, ehk siis ei külmeta nii väga. Kalipso panen kodus selga. Merel on mõnus. Surfareid on vähe ja ruumi sõitmiseks piisavalt. Laud läheb kergelt glissi ja nii ma seal edasi tagasi kihutan. Eks iga kihutamise juurde käib ka üks korralik suplus. Nii tuleb seekordki tõsine katapult. Sõidan täna trapetsis ja proovin jalga saada tagumisse aasa. See lõpeb laua üle kontrolli kaotusega. Kuna ma väga vette kukkuda ei taha, siis naudin nii sama edasi tagasi sõitmist. Küll tuleb aeg, kus ma mõlemad jalad aasades sõidan. Aeg läks ruttu. Välja minnes avastasime, et oleme olnud vees kokku 3 tundi. Sellest piisab selleks korraks... Info: Koht: Püünsi Tuul: ca 5-6m/sek Puri: Gaastra Pilot 5,0 Laud: Starboard Combat Tufskin 122L Aeg: 3 h

Kommentaare ei ole: