Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 24. juuli 2008

"Päris oma!"

Nädalate pikkune agoonia on läbi!
Ma leidsin omale sobiva laua ja kõik, kellega seda arutasin, näisid olevat kindlad, et olen saanud suurepäraselt mulle sobiva. Minu purjelaud kannab marki Starboard Kombat Tufskin 122L. Olin rõõmus ja ääretult õnnelik! Ja selle laua teeb eriliseks see, et Eestis sellise suurusega samat marki lauda rohkem ei ole!
Jäi veel leida taglas. Et Surfhousi pakkumine oli soodsam , kui Extreme oma, siis otsustasin osta kogu ülejäänud vajaliku kraami sealt. Olin lõpuks nõus omandama 2 purje - 4,0 ja 5,0m2.
4,O m2-ks purjeks pakkus Ints uut Gaastra Manicut ja 5,0m2- ks Stina kasutatud Gaastra Pilotit.Teatavasti ma ei taha kasutatud asju!
Kuid läks järgmiselt - kuna järg oli jõudnud masti valikuni, siis palusin, et Ints annaks mulle korraga tavalise masti ja RDM 100% carboni kätte. Hoidsin neid seal ja, et raskuse vahe oli nii tuntav, siis langetasin otsuse, et võtan Gaastra masti 75% carbon ja Stina kasutatud purje, sest kergem mast oli nii palju kallim ja ma ei oleks saanud enam lubada endale uut purje. Ints itsitas kõrval ja ütles, et must saab isegi asja, sest ta lootiski, et tulen ise sellele targale otsusele. Seega oli siis mast samuti olemas ja teine puri. Jäi veel poom ja mastijalg ja kardaan. ProLimiti kardaani leidsime kiirelt, samuti Gaastra mastijala. Poomiga tekkis väike probleem, ostmise hetkeks ei olnud neile jõudnud veel kerged, tänapäevased poomid ja nii lubas Ints müüa mulle enda vana suht soodsalt.
Et see oli ka väga ilusat värvi, no naistel on ju värv oluline, siis sai ka see asi korda.
Seega, mul oli olemas kogu isiklik surfivarustus! Päris minu! Ja ma ei kahelnud hetkekski, et peaksin selle raha kulutama millegile muule.
Nüüd veidike sellest, kuidas ma lõpuks oma asjad koju sain - juhtus nii, et kõik minu tähtsad ostud sattusid ühele ajale. Olin soetamas omale uut sõidukit, mis oli samuti juba väljavalitud ja ootas vaid koju viimist. Seega, kui olin auto kätte saanud, siis esimese asjana lasin paigaldada sellele katuseraamid ja, et olin saanud Intsult kingituseks ka raamipehmendused, siis sai ka need paika pandud. Siiski ei olnud mahti kohe lauale järele minna. Tema ootas mind Extremes. Käisin teda seal vaatamas ja silitamas nagu oleks kutsikaga tegu. Ostsin talle ka koti ja nii ta seal selle sees põrandal lamas, kuni lõpuks tuli aeg talle järele minna. Ma ei tea, kas ma olen üldse kunagi millegi üle nii palju uhkust tundnud või mingi asja üle rõõmustanud, aga olin väga väga õnnelik, et saan nüüd oma lauaga koju minna... See oli uskumatult sügav rõõmutunne!
Ja teate, see tunne on päevast päeva, kui ma oma lauda toa nurgas seismas vaatan....

Väike kirjeldus käib asja juurde:
Mix a wide, compact, thin and high-performance shape with a full EVA deck, entry level insert positions, a centre-finbox and you get two boards in one: it's a stable, light and comfortable kids' board for learning and progressing on one hand, and a fast, maneuverable board with a wide wind range for adults on the other. The Kombat Tufskin is built in Tufskin technology for durability and value. The Kombat Tufskins' all new shapes are extra wide and especially slim, planing up early and easily with a smooth and stable jibe ideal for the kids' first carves. Power the board up with a full size sail and the boards transform to deliver a powerful, fast, maneuverable and exciting freeride performance across a wide wind range.3 fins are supplied to compliment the Kombat Tufskins' dual purpose:
Kids' entry level settings: Fit the two supplied plastic Shallow Fins and place the footstrap in the entry level positions.
Kids' progressing settings: Fit the Freeride fin in the tail only and place the footstrap in the intermediate positions. The centre finbox can be closed off with the supplied finbase.
Kids' or adults' performance settings:Fit the freeride fin in the tail only, place the footstraps in the advanced settings. The centre finbox can be closed off with the supplied finbase.Key Features of the Starboard Kombat Tufskin Windsurfer 122:
Improved early-planing and top-end speed with a sharper and more aggressive riding sensation
Spiraling Vee concept enhances front foot jibing by engaging the rail forward rails into the turn - like the front steering wheels of a car.
Reduced Vee under your feet gives a high free ride and extra vee-kick in the very tail then brings an extra edge of control and fluidity to back-foot driven jibes.
New tail cutaways that sharpen the fin drive sensation.
Wide and slim concept gives more stability and comfort yet more performance in a compact package.
Wide wind range with fast, fun and maneuverable performance for adults.Board Size (ltrs): 122Length (cm): 235Width (cm): 72Weight (kg): 9.7Sail Range: 2.0-9.0Drake Fin: Freeride Flow 360 S-Flex + Shallow 330Fin Range: 30-44Fin Box: Tuttle

Kommentaare ei ole: