Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

reede, 25. juuli 2008

"Algajast surfarist surfikoolitajaks"19.07.08


Minu tütar juba teab, et kui väljas on tuul, siis ei ole ema kodus. Aga tahaks ju emaga koos olla. Nii sai ühiselt otsustatud, et võtan ta endaga kaasa ja näitan talle surfimaailma võlusid.Algaja jaoks ei ole tähtis mitte ainult ilm, vaid see, millega alustatakse, sest vale varustus võib võtta soovi surfi õppida. Leppisin Surfhousis Intsuga kokku, et kui nädalavahetusel on sobiv ilm, siis lähen võtan nende juurest suure 220L laua ja pidasin nõu purje osas. Kuid kuna mul endal on olemas väikeses mõõdus puri, siis otsustasime, et tema laud ja minu puri on hea kooslus.Ilm oli päikeseline ja tuuleinfo näitas Püünsis väga parajat algaja tuult. Nii sai sinna mindud, sest Püünsi on koht, kus on väga hea alustada. Ise sain seda alles nüüd teada, sest minu enda õpingud toimusid karmides oludes Roostal. Õnneks olen selle võrra ka karastunum :). Merilit soovisin õpetada siiski kergemate oludega kohas. Sellel päeval lauale järgi minnes tegi Ints mulle mõnusa kaika, millega saab purje peale tõmmata ja teate, kui ma siiani alati abi kerjasin, siis nüüd jaksan ma ise oma purje peale tõmmata. Olin uhke ja eks sõiduga on väike muskel suuremaks samuti saanud.Igal juhul panime asjad rannal kokku ja õpetamine võis alata. Ma olen juba õpetanud kokku 7-t inimest ja samas naeran, et olen ju ise alles algaja, et mida ma õpetan. Aga algajana tean ja mäletan veel hästi, millele esmalt tähelepanu pöörata, et mitte kukkuda ja sõit meeldivaks teha. Merilile tegin vees asjad selgeks ja näitasin ette. See järel ronis ta lauale ja peale mõnede kordade vette sadamist, suutis ta kenasti triibutada. Mul oli hea meel ja ta ise oli väga rahul. Tahab minuga nüüd ka edaspidi kaasas käia. Meiega liitus ka Jane ja nii sai ka tema Janetta une ajal laua peale aetud. Me oleme vist sündinud talendid, sest ka temal tuli see suht hästi välja. Imestas lohesurfarina vaid selle üle, et seda purje on ju nii raske venitada. No on jah! Kahjuks oli tuul Jane sõidu ajaks suunda muutnud ja nii ta triivis kaldast eemal. Et ta veel tagasi tulla ei osanud, siis päästis olukorra ujumine. Igal juhul olime kõik rahul.

Kommentaare ei ole: