Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

pühapäev, 29. juuni 2014

"Võimalik ja võimatu Topu!" 14.06.14

Kui meie seda imekaunist suve vaadata, siis kaob igasugune soov vette ronimiseks. Ei tea kas see tunne tuleb vanusega, aga no minu meelest on ikka täitsa jubedalt külm. No kirde tuul pole teab mis hea tuulesuund ka muidugi. Et Urki oli ennast Toppu sisse seadnud ja kiitis, kui hea soe seal on, siis otsustasime kõigele vaatamata seada sammud just sinna. Kl 12 päeval olime kohal. Jah, puhus, aga kuna tuli kenasti puhkemaja pealt, siis ei saanud kaldal arugi, kas ja kuidas puhub. Aga millised vee tingimused, ma polegi vist Topus nii siledat vett näinud. Täiesti perfekto!
Panin siis sellel aastal esimest korda oma asjad kokku ja siirdusin vette. Vesi oli imetabaselt soe. Soojem, kui õhk ja see muidugi andis indu juurde. Milline siis see tänane Topu oli-  selleks, et kaldale samasse kohta tagasi saada, tuli alguses päris kõvasti loovida. Seda ma oskan, nii, et see polnud probleemiks.
Esimesel korral on nagu esimest korda alustamine, kõik on kuidagi valesti ja vajab sättimist. Ega ma päris heaks ei saanudki, aga nii palju siiski, et sõidumõnu tunda. Tuuleolud olid nii keerulised, et ausalt öeldes andis ikka pusida. Kord oli mu viiene täiesti vähe, nii, et vaata ise, kuidas seistes purje püsti hoida, siis jälle oli see nii rajult üle, et ma sõitsin täiesti uks lahti. Siis jälle auk ja jälle üle. Pole nii segastel asjaoludel seal sõitmas käinud. Iga otsa peal korra puhkasin, sest üle olemise hetkel ma trapetsis olla ei julenud, sest puri lihtsalt rapsis nii jubedalt. Ma ei nurise, sest esimese korra kohta sain siiski sõidetud ja glissatud ja ma olen rahul. Mille üle ma imestasin, oli see, et ma ei saa enam kinnastega sõidetud. Olen siiani ainult kinnastega sõitnud ja vot, enam ei saa. Ei ole mõnus poomist hoida ega midagi. Ühesõnaga viskasin need ära nurka! Kalipso on hea, soe ja mõnus ja 2 tunni jooksul ei hakanud kordagi külm, isegi peale seda, kui sisse käisin ja krae vahelt vesi sisse lahmas.
Aga jutud käivad, et meil on ka juba suvi, nii, et ei saagi külm hakata!
Info:
Koht: Topu Puhkemaja
Tuul: 7-12m/sek
Varustus: 100l Firemove/ 5,0m2 Gaastra Pilot
Aeg: 2h

Kommentaare ei ole: