Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

pühapäev, 15. juuni 2014

"Tõsine spordipäev.." 24.05.14

Ikka see sama teema, et kas rullib või mitte! Ei rullinud ja päike paistis. Kiire hommikueine, siis päikesevann ja siis tuli mõte, et merel võtab paremini. No mis sest, et ma eile juba oma näo ära põletasin. Eestlasele kombekalt oli ikka vähe.
Täna meid kutsuti klubis korrale, sest tahtsime juba enne 11 asju saada, aga nemad peavad ikka aegadest täpselt kinni. No nii me siis sügelesime seal ja ootasime, millal nad luuad nurka panevad.
Võtsime Andrusega SUP-id ja läksime mööda kalda äärt matkale. Keset seda toredust ma avastasin, et ma olen ilma vestita merel, päris normaalne. Nüüd tuli ennast küll ihu ja hingega SUP-i külge aheldada ja loota, et vette sisse ei kuku. Mingid paadid ja skuutrid põristasid küll mööda ja tekitasid lainet, aga õnneks jäin püsti.
Mõnus oli seal merel olla, õrn tuuleke paitas ja päike silitas nahka. Poolteist tundi kulus kiirelt. Sain tunda ka seda, mida tähendab hoovus. Poleks arvanudki, et see võib olla nii tugev. Tahtis mind vahepeal täiesti vales suunas viia. Ma ei allunud tema korraldustele, aga ära väsitas küll.
Peale SUP-idega jändamist tegime väikese pausi ja jäime ootama seda lubatud termotuult.
Tuli, tuli, see termokas, aga mitte nii tugevalt, kui oleks võinud. No oleks või poleks, aga ma ei tahtnud veel suurema purjega minna ehk siis ma vahepeal tiksusin, siis kihutasin, siis jälle tiksusin ja jälle kihutasin. Täna sõitsin ilma kinnasteta ja oli tükk maad mugavam poomist hoida, puri ei tundunud ka enam miljon kilo, vaid ainult 100 :). Harjutasin laine pauti ja püüdsin ikka kõigest hingest mitte vette kukkuda. Nii on päris huvitav surfata :).Andrus käis ka oma elu esimene kord suurte asjadega vee peal, oli üllatunud, et nii ka saab. No mis Sa teed, kui kogu aeg on oodatud seda väikese asja suurt ilma ja jäetud suure asja väikene ilm tähelepanuta. Olin siis vee peal 5,4m2 North Volt HD-ga ja 120l Gekkoga.Imelik, et ma ei saanud varem väga aru sellest, kuidas suurem laud loobib. Nüüd, kus mul endal on väiksem, siis on vahe kohe tuntav. Eks suur laud on turvaline astuda, aga jah, sõita pole kõige parem, eriti, kui on laine. Siiski sai vees 1,5 h mütatud. Õpetasin Elenale kaldaltstarti ja innustasin Juliat. Tublid on mõlemad ja väga usinad! Täna kus juures, panin õhukese kalipso selga ja sain kohe ka joodikupäevituse. Päike võttis sirinal! Et väga ideaalseid tingimusi ei olnud, siis aitas sellest küll! Õhtul tegime veel 12 km matka ja siis ma olin küll väga väsinud! Tõeline spordipäev!
Info:
Koht: Golf de Roses
Tuul: 6-8m/sek
Varustus: 5,4m2 North Volt HD, 120 l Fanatic Gekko

Kommentaare ei ole: