Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 25. veebruar 2014

"Kaks ühes" 08.02.14

Ma saan aru, kui suvel käiakse vihmaga surfamas, aga talvel? See tundub täiesti ebareaalne, et normaalsed inimesed üldse sellise koerailmaga õue lähevad. Miks üldse öeldakse koerailm? Mis nendel koertel siis viga on? Täiesti armsad tegelased ju.
Ühesõnaga ma trotsisin igati teadmist, et õues sajab vihma ja , et ma lähen oma aruga lume- ja jääsurfi harrastama. Tuleb tõele au anda ja väärib välja ütlemist, et ega ma Harku äärde kohale jõudes just kõige suuremaks entusiastiks ei osutunud. Vee ja lumeplöga oli nii palju, et mõnes kohas tuli kenasti üle saapasääre sisse. Aga kuna ma olin kõik teised ka kohale ajanud, siis ei olnud muud võimalust, kui asjad kokku panna ja selle plöga sisse sõitmist nautima minna. Oi jah, täitsa väikese purje ilm oli ja oleks vist isegi kilekotiga hakkama saanud. Ma ei oska sellele tunnile ajale isegi nime anda, aga kindla peale võib öelda, et ma sain selgeks veesuusatamise ehk nagu juba pealkirigi ütleb, tuli kaks ühes ära. Winerwindsurfile annan ka uue nime- plögasurf! Seega siis ma tegelesin sellel imekaunil koerailmaga päeval plögaveesuusasurfiga. Ma tänan siin kohal taevaisa, et mul ei õnnestunud selle kõige sisse küliti käia ja kogu asi piirdus vaid sellega, et ma olin kuni tagumikuni läbimärg. See oli igal juhul parem, kui olla üleni märg. Tunni ajaga sai selgeks, et suusad ei pea jää peal ja kui sõita, siis trapetsita ja uks lahti. No nii ma siis sõitsin ka, ei ole minust seda va eneselõhkujat või nagu Jan Uuspõld oma viimases etenduses ütleb- sadomasot!
Aga näe, rõõmu oli oi kui palju!
Info:
Koht: Harku järv
Tuul: ca 8m/sek
Varustus: 4,0m2 ja suusakelk
Aeg: 1h

Kommentaare ei ole: