Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

kolmapäev, 8. august 2012

" 5"

Päris maagiline number, eriti minu jaoks, kes ma sellel suvel, just täpselt 25. juulil tähistasin oma 5 aasta täitumist ajast, kui püüdsin ellu viia oma unistusi millestki, mida ma ei pidanud ealeski võimalikuks.
Ma tänan kõiki, kes on mind nende aastate jooksul oma teadmistega hellitanud, kes on abistanud ja aidanud oma mõtete ja tegudega, kes on julgustanud ja südamest kaasaelanud minu tegemistele ja kordaminekutele!
Tänan ka kriitikuid, sest ka see on tagasiside!

Kõikidele uutele alustajatele teadmiseks, et vesi on külm ja märg. Lisaks on see sügav ja võib olla väga ohtlik. See teeb pea märjaks ja selle sees on väga vastik olla. Ja kõige hullem on see, kui ei oska ujuda! :)
Kuid siiski, jättes kõrvale kogu selle eelneva kirjelduse, on see kõik liiga põnev, sest mitte kuidagi muul moel ei saa kirjeldada windsurfi, oma värvikirevuses, detailide rohkuses ja eripäras!
 Ja nüüd, juba 5 aastat hiljem, kui ma ei oska endiselt ujuda ja ei tunne ennast vees hästi, olen ma minetanud kõige suuremad hirmud ja saanud peaaegu võitu sellest, et mulle ei meeldi vesi.
Paljudele on jäänud see arusaamatuks, kuidas saab sellega üldse tegeleda, kui vesi ei meeldi. Ütlen siis nii, et saab ja selle kõige juures on kõige toredam see, kui ületad iseennast ja oma hirme.
Nii, et kõik, kes Te oma sügaval südames olete soovinud proovida, aga mõtlete ja tunnete samu mõtteid nagu mina, siis lihtsalt saage selleks esimeseks korraks oma ebameeldivast tundest üle ja proovige!
Jah, tunne on kirjeldamatu, on seda siiani! :)

Kommentaare ei ole: