Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

laupäev, 21. august 2010

"Kadutünganeljapäev" 19.08.10

Olgu teadmiseks, et terve päeva puhus! Ikka selliselt, et oli suisa torm.
Päeval käisid mul lausa läbi pea mõtted, et kas ma üldse saan sõita, kui 15m/sek puhub?
Proovima tasus igal juhul minna. Margitiga oli ju ka kokkulepitud, st küll seda, et tal oli üks vaba päev, mille ta surfile otsustas pühendada.
Püünsis oli laulupidu, aga ega seal enam muid pidusid ei peetagi. Kõik oli tore ja oleks võinud tulla fantastiline õhtu! Siiski siiski arvas keegi kuskil teisiti ja me saime elu tünni osaliseks.
Päevane tuul pani õhtuks pillid kotti. Mõtlesime siiski asjad kokku rigada, et mine tea, mida tuul teeb? Margitil oli tormi puhuks kaasas ainult Urmase neljane puri, millele otseloomulikult ei sobinud tema mastijalg. Margitil kohe juhtub! :) Seega siis andis Andrus talle oma 5,2 se purje ja mina rigasin oma viiese. Peale väikest triibutamist arvas Margit, et ta tahab ikka minu purjega sõita ja , et las mina, kes ma paremini oskan, sõidan ise suuremaga. No, ok, tulin talle vastu, aga peab mainima, et mulle ei istu absull teiste varustusega sõitmine. Olen harjunud oma imekergete asjadega ja isegi 5,2, mis pole ju oluliselt suurem 5,0-st, võib kokku rigatuna anda olulisema kaalu, kui see, millega harjunud olen. Seega siis triibutasin seal väheke, aga et rahul ei olnud, siis otsustasin kaldale minna. Tuult ju nagu nii polnud. Passisime siis Andrusega kaldal ja vaatasime, kuidas Margit seilab.
Mingil hetkel vatasin, et margit istub laua peal ja surfist ei kippu ega kõppu! Mõtlesin siis, et lähen vaatan, mida ta seal kurvakuju rüütlina istub? Selgus, et ta puhkas jalga.
Kõige selle passimise ajal oli tuul tõusma hakanud. Võtsin talt asjad ja tiirutasin veidike. Tal on laual jalaaasad liiga ees ja nii oli suht ebamugav sõita. Margit arvas, et tuul liig kõva ja tema läheb ära kaldale. Läksime siis koos. Hing ikka endiselt rahu ei andnud ja nii võtsin talt oma purje ja läksin vee peale. Kui ikka üks päev tuksi läheb, siis sinna ta ka läheb. Ei istunud see seilamine mitte kuidagi. Ei teagi, mis täpselt häiris, lihtsalt ei olnud mõnus.
Nii siis tagasi kaldale! Kaldal laterdas Margit Andruse ja Urmasega ja nii liitusin ka nendega. Kokkuvõtvalt võib öelda selle õhtu kohta, et vahel saab surfi asemel lihtsalt kaldal hülgemöla ajada.
Info:
Koht: Püünsi
Tuul: ca 4-7m/sek
Puri/Laud: Loop 5,2m2, GP5,0m2, SBKT 122L

Kommentaare ei ole: