Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

laupäev, 24. juuli 2010

"Jalaaasata surf" Laulasmaa 22.07.10

..tuule suund on nord, nüüd on minu kord...no ei olnud nord, mingi teine teema oli selle suunaga ja üldse mitte väga mõnus leiutada , et kuhu minna? Tegelikult ei olnudki plaanis minna, sest lubas vähe, aga Kristjaniga sai päeval vähe chatitud ja no kui ikka üks mees on rannas ja ütleb, et puhub, siis tuleb ju minna. Jutt käib nüüd tuulest, kui keegi aru ei saanud, et mida ma siin jahun. Ma nüüd ei teagi, kas peab teda tänama või mitte, aga leidsime ennast jälle peale tööd Laulasmaalt. Et tal kenasti telefon väljas oli, Kristjanil siis, siis me ei saanud ka kindlaks teha, et kuidas tegelikult kohapealsed olud on, aga ehk oli see isegi tore, sest õhtu kujunes meeldivaks.
Kui meie Andrusega kohale jõudsime, olid teised juba lõpetanud. Tiina pakkis oma seitsmest purje kokku ja kõik teised tegid ka imestunud nägusid, et mis te nüüd siis lähete, et kus varem olite? No kurjam, mõnel ju vaja tööl ka käia!
Taas kord kehtib reegel, et kui on kohale tuldud, siis tuleb kas või jonni pärast vette minna. Läksimegi! Suht tuuletu oli, aga sai siiski liikuma ja taha poole välja sõites sai ka glissitada. Minu gliss jäi muidugi lühikeseks, sest merelt tagasi sõites käis üks kõrva kriipiv klõps ja silmanurgast nägin vaid, kuidas jalaaasa kinnitus taas kord oma teed läks. Kurat ja põrgu olid vist suht kaugele kosta, sest mis saab olla normaalsemat, kui see, et üks jalaaas otsustab kõige paremal momendil üles öelda. Naljakas oli ilma selleta sõita ja kuidagi ei saanud aru, kuidas ma üldse kunagi suutsin ilma selleta osata. Inimesed kipuvad kiirelt unustama. Otsustasin kaldale ära minna ja tirisin asjad liivale ära. Jõllitasin, kuidas Andrus taga pool kihutas ja mõtlesin, et no ei saa nii olla, et mina ei saa. Ma ei mäleta, kuidas see aita ja laita vanasõna käis, aga võtsin ennast kokku ja tegin oma meelest hea diili, no vahetasin oma esimese ja tagumise jalaaasa kinnitused ära ja läksin vette tagasi. Hea oli! :)
Spa all nägin ka Lofti purjesid, mis tähendas, et Kristjan oli kohal, kuid vahetanud asukohta.
Mingil hetkel kukkus tuul täitsa ära ja jäi vaid imeilus päikeseloojang. Selliselt algas minu puhkus! Mida sa hing veel võiksid ihata?
Siiski pean mainima, et katki läks sama aas, mis eelmisel aastal. Vot sulle siis head kraami!

Info:
Koht: Laulasmaa
Tuul: ca 6m/sek
Puri/ laud: 5,0/122
Aeg: 2h

Kommentaare ei ole: