Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 10. detsember 2009

"Aitäh Hooaja lõpupeo korraldajatele" 05.12.09

Juba sai öeldud, et mulle/ meile Margitiga need ühised üritused meeldivad. Ja ausalt öeldes ei viitsi ma vingumisega tegeleda teemal, et rahvast oli vähe, et pilet oli kallis, et joogid maksid ja ööbimine. Pigem olen ma rõõmus, et organisaatorid võtsid vaevaks ürituse organiseerida, raisates selle peale oma ajaressursse ja närve ja nägid vaeva, et kõik saaks kenasti tehtud. Oleks ju võinud olla kuskil pimedas ööklubis, vaadata öökivaid mitte surfaritest külalisi ja olla naisena murjamite ihaldusobjektiks.
Kuna ma alkonoolikuid ei fänna ja kiimaseid pigisid samuti mitte, siis mulle sümpatiseerib , et korraldatakse eraldi üritus spetsiaalses kohas. Seega, suured tänud tegijatele! Oli tore, mõnus ja hubane ja basseinis tantsimise vastu ei saa miski. :)Meie Margitiga oleme rahul ja peo headus sõltub ikka ka iseendast! Kõikidele rahulolematutele - pange pea tööle ja aidake kaasa edaspidiste ürituste korraldamisel.

Photo by Jaanus Ree.

Kommentaare ei ole: