Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

kolmapäev, 22. juuli 2009

RockStar Kuul Surf Camp 2009, Topu 26.-28.juuni III päev

Mitte pole seda va kirjanduslikku vaimu peale tulnud, aga et Orm isiklikult mainis, et ootab Topu laagri kolmanda päeva ettekannet, siis otsustasin ennast kokku keerata st võtta ja panna mõned triibud paberile...Paberist on muidugi asi kaugel, aga mine sa tea, millal ma romaani täie teksti valmis saan... ja Kati ja Karmo Omaraamatus kogu blogi täie mula trükki annan. Sellise tempo juures võib see muidugi sajandi kaugusel olla.
Aga nüüd siis asja juurde või pigem selle ära neetud kolmanda päeva, mille kohta tegelikult polegi mitte midagi kirjutada :).
Nagu eelmine ettekanne ütles, siis olin teise päeva õhtul hirmsasti rummi usku, mis järgmisel hommikul kuidagi üle ei tahtnud minna. Aga ilm oli ju super, palju päikest ja TUUL, mida olin oodanud. No targad inimesed on öelnud uskumatud sõnad, et alkonool ja sport ei käi kokku, aga ega siis teiste sõnu ju ei usu, ikka peab ise järgi proovima. Seega siis koosnes mu päev sellest, et olin tagandanud ennast pealtvaatajate tagumistesse ridadesse ja üritasin kõigest hingest taas surfiusku tagasi pöörduda. Oma suures usinuses läksin isegi korraks merele proovima, et kuidas siis on ja kas on? Ütleme nii, et Topus olev sile laht tundus mulle igal juhul Vaikse ookeanina, kus mind ründasid ootamatult 10 meetrised lained või oli see siis minu olematu koordinatsiooni tulem. Igal juhul otsustasin ma, et ma ei ole võimeline selle ookeaniga toime tulema ja minu päev möödus ennast ääretult tigeda pilguga vaadates ja sõimates. Seisin isegi nurgas ja tõin metsast vitsa, et karistus ikka korralik oleks. Ma pole muidugi ka läbinud aftersurfi koolitust, et kes teab ehk ma siis oleksin mehem tegija olnud :). Võtan selle päeva nüüd kokku sellega, et otsustasin õppust võtta ja mitte olla sporti tehes alkonoolik ja rummiusku. Vaatame, mis sellest välja tuleb ja kas õnnestub! :)
Mõned pildilingid ka -
http://picasaweb.google.com/raivo229/Topulaager2009Raivo?feat=email#
http://www.surfoto.eu/index.php?album=surf%2Fteam-jahe-topu-laager-2009&image=IMG_0861.JPG
http://album.ee/album/495771/50182023

Kommentaare ei ole: